Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمدی رییس هیات ورزش ناشنوایان استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: چهارمین دوره رقابت‌های کاراته ناشنوایان ایران در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم کمربند بالای قهوه‌ای محمد شایان از فارس به مدال طلا دست یافت، داود بافنده از آذربایجان شرقی دوم شد و سیامک کریمی از خوزستان و علیرضا کشیانی از مرکزی مشترکا در جای سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم کمربند بالای قهوه‌ای، میلاد صادق زاده کاراته کا تهرانی قهرمان شد.

امیر ارسلان احدی از گیلان مدال نقره را کسب کرد و علی کهربایی از استان فارس نشان برنز بدست آورد.

در پایان این مسابقات تیم تهران با ۳ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی اول ایستاد، ایلام با ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز نایب قهرمان شد و قم با ۲ طلا و یک برنز، مقام سوم را از آن خود کرد.

در چهارمین دوره رقابت‌های کاراته مردان ناشنوا کشور یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۵۰ کاراته کار از ۱۳ استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته رقابت های کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد

در ادامه رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، مهدی پرویزی به فینال وزن ۵۴ کیلوگرم صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تورنمنت بوکس جاده ابریشم که به میزبانی باکو در حال برگزاری است، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۳) نماینده سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی برابر حریف خود، راهی فینال این مسابقات شود.

در جریان مبارزات مرحله نیمه‌نهایی وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی در دومین گام موفق شد «بوتلایف» از روسیه را شکست دهد و فینالیست وزن خود شود. او در فینال با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

دومین نماینده ایران در مبارزات امروز، مصطفی ریگی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم تیم ملی بود که در مرحله نیمه‌نهایی «خوجانزار» از ازبکستان را پیش رو داشت. او در این دیدار مغلوب حریف خود شد تا با مدال برنز از این رقابت‌ها خداحافظی کند.

مهدی امیری و کسری طهماسبی نیز دو بوکسور دیگر ایران هستند که از ساعتی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی اوزان ۶۷ و ۷۱ به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده هادی چوپان به خط و نشان کشیدن لانسفورد، قهرمان مسترالمپیا (فیلم)
  • قهرمان مستر المپیا از مردم چه درخواستی داشت؟ + فیلم
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد