Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار نماینده ولی فقیه و مسؤولان حج و زیارت با تجلیل از خدمات حجت الاسلام والمسلمین نواب و مسؤولان حج ابراز امیدواری کرد که مسؤولان حج توفیق داشته باشند خدمات بیشتری به زائران ارائه کنند.
وی با اشاره به سیاست های غلط حاکمان سعودی افزود: متأسفانه سعودی ها با آمریکا و صهیونیست ها ارتباط و وحدت دارند و در سیاست با ایران مقابله می کنند، از نظر اعتقادی و دینی نیز سعودی ها دشمن شیعه محسوب می شوند و علیه تشیع کار جدی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضرت آیت الله نوری همدانی با ابراز تأسف از تخریب آثار تاریخی دینی توسط سعودی ها اظهار داشت: وهابیت برای مقابله با شیعه بسیاری از آثار تاریخی دینی را در مکه و مدینه نابود کرده است تا اثری باقی نماند.
وی با اشاره به حادثه دردناک منا ادامه داد: باید این موضوع و حقوق حجاج جانباخته پیگیری شود و سعودی ها باید این حقوق را تأمین کنند، با مدیریت قوی موضوع را پیگیری کرد چرا که این حادثه دردناک نتیجه سوء تدبیر سعودی ها بوده است.
حضرت آیت الله نوری همدانی به قدرت ایران اسلامی در منطقه و جهان اشاره کرد و ابراز داشت: عظمت و قدرت ایران قدرت اسلام و اهل بیت(ع) است و باید امت اسلام را با جایگاه ایران اسلامی آشنا کرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تظاهرات میلیونی مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا به مسلمانان توصیه کردند که برای اعتلای جهان اسلام و رهایی از دست ظالمان متحد شوند و همواره نسبت به توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان هوشیار باشند.

منبع: رسا

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران