Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی سرپرست مرکز تحقیقات کیف و چرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در تبریز، علیرضا بافنده‌زنده از سوی بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سرپرست مرکز تحقیقاتی چرم و کفش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بافنده‌زنده عضو هیئت علمی گروه مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است و عضویت در کمیته آموزش و بهره‌وری شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان، عضویت در شورای پژوهشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، عضویت در شورای گروه مدیریت صنعتی، عضویت در کارگروه اجتماعی مرکز تحقیقات توسعه پایدار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سوابق اجرایی وی وجود دارد.

وی دارای مدرک دکتری مدیریت صنعتی گرایش مدیریت سیستم‌ها از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و دانشیار پایه 15 است که چاپ 35 مقاله در مجلات داخلی و خارجی، 22 طرح پژوهشی، 25 مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی ترجمه دو کتاب و تألیف یک کتاب را در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: منصوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد