Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@15:04:06 GMT

چهار مبلغ مسیحی در بغداد ربوده شدند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۸۱۸۷

چهار مبلغ مسیحی در بغداد ربوده شدند

چهار عضو یک گروه مبلغان مسیحی فرانسوی در بغداد پایتخت عراق ربوده شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش رسانه‌های عراق، مدیر موسسه خیریه موسوم به «مسیحیت برای خاورمیانه» (SOS Chretiens d’Orient) تایید کرد چهار عضو این گروه از روز دوشنبه در بغداد ناپدیده شده‌اند که احتمال می‌رود به گروگان گرفته شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نفر از این افراد فرانسوی و نفر دیگر عراقی است که در نزدیکی سفارت فرانسه در بغداد ربوده شده‌اند.

مدیرعامل این گروه گفته است که این چهار نفر در اربیل مرکز اقلیم کردستان فعالیت می‌کردند و برای تمدید گذرنامه خود به بغداد آمده بودند.

رسانه‌های عراق اعلام کردند، هنوز هیچ گروهی مسوولیت ربودن این افراد را برعهده نگرفته و هیچ تماسی برای گرفتن باج نیز گزارش نشده است.

این گروه هدف خود را از حضور در خاورمیانه کمک به مسیحیان باقی مانده از نسل‌کشی داعش اعلام کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت خاورمیانه عراق فرانسه مسیحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه در سفری رسمی وارد بغداد پایتخت عراق شد.

این نخستین سفر رئیس جمهوری ترکیه به عراق از ۱۳ سال پیش تاکنون، محسوب می شود. اردوغان در این سفر قرار است علاوه بر دیدار با مقامات عراقی در بغداد به اربیل سفر کند و در آنجا با برخی مقامات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار و گفت و گو داشته باشد.

پیش از این، «هاکان فیدان» وزیرخارجه ترکیه در ارتباط با این سفر گفته بود که اردوغان قرار است با «عبداللطیف رشید» همتای عراقی خود، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیدار کند.

همچنین قرار است در این دیدار ۲۰ تفاهم نامه همکاری میان ترکیه و عراق به امضا برسد. گفته می شود توافق درباره ازسرگیری انتقال نفت از خط لوله بندر جیهان-کرکوک یکی از برنامه های سفر اردوغان است.

کد خبر 6085426 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد