Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد فرهنگی هنری رودکی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره حاشیه‌های پیش آمده پیرامون کنسرت روز سوم بهمن ماه ارکستر سمفونیک تهران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، در متن این توضیحات آمده است: "نظر به حواشی و مشکلات رخ داده در اجرای اخیر ارکستر سمفونیک تهران، به اطلاع می‌رساند آقای شهرداد روحانی در تاریخ ۲۶ دی ماه، رسماً به بنیاد رودکی اعلام می‌کنند که به دلیل بیماری و انجام امور درمانی امکان رهبری ارکستر سمفونیک تهران را در تاریخ سوم و ششم بهمن ماه نداشته و ایشان با اطلاع بنیاد رودکی در مرخصی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر و به دلیل آن که اجرای ارکستر برنامه‌ریزی شده و تمرین‌های ارکستر و نیز اطلاع‌رسانی و بلیت فروشی انجام شده بود، مذاکرات لازم با آقای منوچهر صهبایی انجام شد تا به عنوان رهبر مهمان این اجرا را رهبری کنند و پس از توافق دو طرف، اجرای ارکستر به رهبری ایشان اطلاع‌رسانی شد.

اظهارات آقای صهبایی به‌عنوان رهبر مهمان در ابتدای برنامه خارج از شرح فعالیت رهبر مهمان، افزون بر آن که زحمات نوازندگان گرانقدر ارکستر، جناب آقای روحانی و حتی خود ایشان را تحت‌الشعاع قرار داد، آزردگی عمیق مخاطبان ارکستر سمفونیک تهران را نیز موجب شد.

بنیاد رودکی لازم می‌داند از مخاطبان حاضر در سالن و کلیه علاقه‌مندان به ارکستر سمفونیک تهران عذرخواهی کند و با بررسی کامل موضوع، اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار آن را اتخاذ کند."

لینک کوتاه: asriran.com/002ypk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بنیاد رودکی کنسرت ارکستر سمفونیک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی سه شنبه در نهمین جلسه شورای مسکن و بازآفرینی دماوند با بیان این که ۱۸۰ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن دماوند نهایی شده است، گفت: این واحدها آماده تحویل است و تنها دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات باید تکالیف قانونی خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: این واحدها که با کیفیت بسیار خوبی توسط بنیاد مسکن شهر دماوند آماده شده اند در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند اظهار کرد: یکی از مشکلات مسکن مهر مهرآباد رودهن راه دسترسی بوده که طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار دماوند مقرر شد پس از تأمین زمین توسط راه و شهرسازی ایجاد راه دسترسی توسط شهرداری دماوند انجام شود.

کد خبر 6062740

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • در نظر گرفتن تمیهدات لازم در کمپ‌ها و اماکن استقرار زائران
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • بازدید مدیرعامل بنیاد رودکی از جشنواره نوروزی برج آزادی
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند