Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@18:47:54 GMT

نظم‌دهی به موتورسواران پایتخت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۸۲۳۵

نظم‌دهی به موتورسواران پایتخت

خبرگزاری میزان- عضوشورای شهر تهران با اشاره به راهکار اصلی نظم‌دهی به موتورسواران پایتخت گفت: راکبان نان‌آور خانواده باید در اولویت آموزش در حوزه موتورسواری باشند. تاریخ انتشار: 09:58 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۹۸۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، احمد مسجدجامعی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره وضعیت موتورسواران در پایتخت اظهارداشت: موتورسواران نان‌آور خانواده در اولویت تشویق و پیوستن به کمپین موتورسوار خوب هستند هر قانونی که گذاشته می‌شود برای بهبود وضع جامعه و نظم عمومی است، اما راکبان نان‌آور خانواده در اولویت قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجدجامعی ادامه داد: بخشی از این امر و نظم‌دهی به شرایط موتورسواران برعهده معاونت حمل و نقل است، اما بخش عمده آن که مرتبط با فرهنگسازی بوده، برعهده معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است.

بیشتر بخوانید: مقایسه خودرو رانا و کوییک

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران وی با بیان اینکه این معاونت می‌تواند در این زمینه مثبت عمل کند، اظهار کرد: موتورسواران نان‌آور خانواده نیز می‌توانند با تشویق دیگر راکبان الگوسازی کرده و جمعیت قابل توجهی از موتورسواران با پیوستن به این پویش سلامت خود را تضمین کنند.

منبع:فارس
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موتورسواران موتورسیکلت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت قابل قبول شد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران بهبود یافته و در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • فیلم | کسب و کارهای از یاد رفته | پولسازترین شغل پایتخت
  • هوای پایتخت قابل قبول شد
  • ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • کنایه حناچی به زاکانی: آن‌ها با ساخت مسجد می‌خواهند بگویند ما آدم‌های معتقدی هستیم
  • توجه به زیرساخته‌های فرهنگی اولویت برنامه‌های استانداری آذربایجان غربی است
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • تسریع در ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) اولویت شورا است