Web Analytics Made Easy - Statcounter

رینگ داخلی بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه انواع فرآورده‌های هیدروکربوری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (شنبه، پنجم بهمن‌ماه) شاهد عرضه کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، برش سنگین، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، بنزین پیرولیز پتروشیمی مارون، حلال ۴۰۲ پالایش نفت بندرعباس، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۴ شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، سی‌او پالایش نفت آبادان و هیدروکربن سنگین پتروشیمی بوعلی سیناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه (دوم بهمن‌ماه) کالاهای حلال ۴۰۲ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز و حلال ۴۰۴ پالایش نفت شیراز در رینگ داخلی و برش سنگین شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، گاز مایع پالایش گاز سرخون و قشم (شرکت ملی گاز ایران) و گاز مایع پالایش گاز فجر جم در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز ۱۱.۹۶۵ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۷۴۹ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه رویداد ملی فهما مسجد مساجد فهما سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی خطبه نماز جمعه بورس انرژی فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد

مدیرکل دامپزشکی مازندران، گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود که در بازدید کارشناسان ۱۸۷۷ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی معدوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، با تشکیل اکیپ‌های مشترک ثابت و سیار و کشیک‌های ویژه و بازدید از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی به میزان 884 کیلوگرم  انواع فرآورده‌های خام دامی ضبط و 993 کیلوگرم معدوم شد.

وی افزود: تعداد بازدید اکیپ‌های نظارتی در 3529 مرکز عرضه فرآورده خام دامی انجام شد که در این 132 مورد تخلف بهداشتی مشخص و تذکرات لازم به عرضه‌کنندگان متخلف داده شد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران، تصریح کرد:استان مازندران به لحاظ توریستی موقعیت خاصی دارد و با توجه به حضور مسافران در ایام نوروز سلامت هموطنان خط قرمز دامپزشکی است و از شهروندان و مسافران محترم می‌خواهیم فراورده‌های خام دامی را از مراکز عرضه معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

وی گفت: هر گونه تخلف در عرضه خام دامی را به سامانه 1512 اطلاع‌رسانی کنید تا در اسرع وقت توسط کارشناسان اداره کل دامپزشکی موردبررسی قرار گیرد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران به نظارت دقیق ناظران بهداشتی و ناظرین شرعی کشتارگاه ها در طرح تشدید نوروز تا پایان تعطیلات عید اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح 1452 کیلو گرم لاشه دام و بیش از 60 هزار کیلوگرم مرغ در کشتارگاه‌های استان به دلایل بهداشتی ضبط و معدوم شد.

طرح تشدید نظارت نوروزی و ماه رمضان  از تاریخ 20 اسفند 1402 در دو نوبت  کاری از ساعات 8 تا 14 و 14 تا 20 در قالب 88 اکیپ استانی و شهرستانی به‌صورت  ثابت و سیار آغاز شده و تا 23 فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف، ضبط و معدوم سازی حدود ۱۹ تن انواع مواد خام دامی
  • ۱۸۰۰ کیلوگرم فرآورده های دامی فاسد در مازندران معدوم شد
  • معدوم‌سازی ۱۸۷۷ کیلوگرم فرآورده‌ دامی فاسد
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • کشف، ضبط و معدوم سازی ۱۹ تن مواد خام دامی در نهاوند
  • کشف و معدوم‌سازی ۱۹ تن انواع مواد خام دامی در نهاوند
  • کالری انواع شیرینی‌های نوروزی چقدر کالری دارند؟
  • تشدید نظارت شبکه دامپزشکی کرمان بر عرضه مواد خام دامی 
  • ۲۵۰۰ بازدید بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه بوشهر