Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:44:57 GMT

تشیع پیکر شهید سلیمانی یک انقلاب عظیم فرهنگی بود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۸۲۶۳

تشیع پیکر شهید سلیمانی یک انقلاب عظیم فرهنگی بود

عباسی تشییع ۲۵ میلیونی پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی را رویش انقلاب اسلامی و یک انقلاب عظیم فرهنگی در کشور و جهان اسلام برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «حسن عباسی» در یادواره شهدای روستای نیوان نار شهرستان گلپایگان با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ۴۱ سال توانسته با وجود همه توطئه ها به پیش رود و چنین دوره ای در هیچ زمانی از انبیای و ائمه مظلوم تکرار نشده است، گفت: اقتدار امروزی دین که عرضه های جهانی را گذر کرده است و انقلاب عظیم فرهنگی که با تشیع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی رخ داد و در شهرهای اهواز، مشهد، تهران،قم و کرمان به نمایش درآمد، رویش های انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه مردم سرباز امام خمینی (ره) را بدرقه ای کم نظیر کردند، بیان کرد: این امر هیچ گاه در دوره پیامبران و ائمه اطهار رخ نداده است و غیبت کبری امام زمان (عج) به دلیل نبود توده های انسانی است و اگر انقلاب ۴۱ سال پیش رفته، به دلیل وجود این مردم حاضر در صحنه است‌.


وی با یاد آوری اینکه ۶۱ ولی فقیه در مدت غیبت کبری امام زمان(عج) چنان مهره های تسبیحی در مدت بیش از هزار سال، مردم را تربیت کردند تا اقتدار امروز حاصل شود، ادامه داد: اگر حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق، شیعیان نیجریه، انصار الله یمن، افغانستان و پاکستان و غیره وجود دارند به دلیل تلاش های امام زمان (عج) در این هزار سال است و این انقلاب با تئوری های غربی، به ثمر نرسیده است.

مردم جریان مقاومت را تایید کردند


عباسی با اشاره به بلوغ مردم در حوادثی مانند ۲۴ آبان ماه تبیین کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش یک پروژه شش ماه برای ابتدای سال ۲۰۲۰ تعریف کردند و ابتدا تصور چیزی شبیه داستان گرانی بنزین بود ولی آنها، این سال را با شهادت حاج قاسم شروع کردند.


این استاد دانشگاه با بیان لینکه اینکه ترامپ به دنبال برجام خودش است که شامل موشک و حضور منطقه ای ایران شود، یادآوری کرد: آلمان و ژاپن کشورهایی هستند که نیروی دفاعی ندارند اما بالاترین بودجه های نظامی را دارند که ۹۰ درصد آن در اختیار نیروهای آمریکایی قرار می گیرد تا از آنها دفاع کنند و آمریکا در این دو کشور پایگاه های بزرگی دارد و درواقع این دو کشور همچنان در اشغال آمریکا است.


وی با یادآوری اینکه آمریکا با فاصله ۱۴ هزار کیلومتر از کشور خود، در اطراف ایران ۱۱۴ پایگاه نظامی ایجاد کرده و بعضی در این سالها از حضور ایران در کشورهای همسایه انتقاد می کردند، افزود: مردم ایران با حضور در تشیع شهدای مقاومت در هفته های اخیر نشان دادند که پس از ۳۰ سال تبلیغات پوچ صهیونیستی، در برابر دشمن ظالم خصم دارند و در کنار و یاور مظلومان جهان هستند و در واقع مردم جریان مقاومت منطقه ای را تایید کردند.

نیروی قدس، یک فرهنگ است


عباسی با تاکید بر اگر حاج قاسم نیست، حاجی زاده ها هستند، گفت: داستان با شهادت فرمانده نیروی قدس شروع شده است زیرا این نیرو فرامرزی و جهانی  یک فرهنگ و ساختار است و قائم به شخص نیست همانگونه که اسلام، ۱۴۰۰ سال با شهادت امام حسین (ع) ماندگار شده است.


رئیس اندیشکده یقین با تاکید براینکه زدن پهباد گلوبال هاولک و موشک باران عین الاسد نشان داد که سیستم ضد موشکی آمریکا کار نمی کند، مطرح کرد: شهادت حاج قاسم انقلاب فرهنگی عظیمی ایجاد کرد و انسان تراز انقلابی را برخلاف انسان عدالتخواه مارکسیسم و انسان آزاد لیبرالیسم معرفی کرد و به نمایش اقتدار چند ثانیه شهید محسن حججی که توسط داعش منتشر شد، توجه شود و مردم این شهید را نیز بدرقه  عظیمی کردند.


وی با بیان اینکه حاج قاسم باید با ژنرال ماتیس آمریکایی مقایسه شود، تشریح کرد: ژنرال ماتیس هفت هزار میلیارد دلار در منطقه خاورمیانه خرج کرد و ترامپ سال گذشته چراغ خاموش وارد بغداد شد اما حاج قاسم با ۷۰ میلیون دلار، دربرابر داعش مقاومت کرد و بنا بر اظهار اقتصاددانان، اقتصاد ایران یک حاج قاسم نیاز دارد، یعنی کسی که با نیرو و امکانات داخلی و بدون تکیه به خارج، ایران را به جایگاه واقعی خود برساند و در انتخاب نمایندگان نیز چنین دقتی باید صورت گیرد.

پرچم ایران با حاج قاسم ها بالاست


عباسی از کلیر نبودن آسمان در سالهای ۶۵، ۶۷، ۷۱ و ۹۸ در هنگام وضعیت فوق العاده جنگی انتقاد کرد و گفت: سردار حاجی زاده  برای پذیرش مسئولیت این حادثه ایثار و مردانگی خرج کرد، وی قهرمان ملی و سبب ایجاد اقتدار نظام است.


وی موضع گیری سلبریتی ها و تلاش جریان ضد انقلاب پس از حادثه هواپیمای اوکراینی را گرفتن انتقام  از ملتی دانست که برای تشیع حاج قاسم حضور پیدا کردند و افزود: ۴۱ سال است که تلاش می شود فرهنگ این کشور نابود شود و فرهنگ شهید ستیزی باب گردد اما مردم با تشیع با شکوه خود نشان دادند که این تلاش ۴۱ ساله ناکام مانده است و ملت سلبریتی خود را شهید حججی و حاج قاسم ها می داند زیرا پرچم ایران و اسلام را حاج قاسم ها و امیر حاجی زاده ها و تهرانی مقدم ها بالا برده است و لذا مردم برای انتخاب اصلح، به سلبریتی ها نگاه نکنند و با حضوری پرشور، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند.


به گزارش شبستان، یادواره ۱۱ شهید روستای نیوان نار، به همت اهالی روستا و متولیان امام زاده علمدار علی (ع) و کانون فرهنگی اباعبدلله (ع)  مسجد جامع نیوان نار و هیات عاشقان اهل بیت (ع) این روستا برگزار شده است./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما اندیمشک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استاد حسن عباسی انقلاب فرهنگی گلپایگان یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان

دریافت 23 MB کد خبر 6085231

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش