Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: کولاک مقطعی سبب لغزندگی در برخی جاده‌های زنجان شده است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوربین‌های نظارت تصویری حاکی از کولاک مقطعی در محور زنجان ــ دندی ــ تخت سلیمان دارد و رانندگان برای تردد باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی به وجود کولاک مقطعی در محورهای زنجان ــ طارم و زنجان ــ تهم ــ چورزق اشاره کرد و افزود: تردد در محورهای دارای کولاک به دلیل لغزندگی سطح جاده با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: محور نیک‌پی ــ ماه‌نشان علاوه بر کولاک مقطعی با مه‌گرفتگی همراه است و رانندگان باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و برفگیر خودداری کنند و برای آگاهی از وضعیت راه‌ها می‌توانند با شماره‌های ۱۴۱ و ۱۸۱۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان کولاک لغزندگی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروز در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره مدیریت راه‌های استان زنجان از ثبت یک میلیون و۵۳۳ هزار و ۸۶۸ تردد از ۲۴ اسفند الی ۶ فروردین خبر داد.

محمد محمدی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در محورهای مواصلاتی استان زنجان ۸۸ دستگاه ترددشمار و ۳۲ دوربین ثبت تخلفات فعال است و با توجه به اعلام مرکز مدیریت راه‌ها از ۲۴ اسفند سال گذشته لغایت ۵ فروردین‌ماه امسال بیش از یک میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه سبک در محورهای مواصلاتی بیش از یک میلیون خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین ۲۰۱ هزار و ۹۳۵ خودرو است؛ همچنین تردد ورودی به استان ۷۷۳ هزار و تردد خروجی ۷۶۰ هزار و ۸۴۲ خودرو توسط مرکز مدیریت راه‌ها ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ابراز کرد: پرترددترین محور استان زنجان باند شمالی آزاد راه زنجان - قزوین با تردد بیش از ۴۲۱ هزار خودرو است.

محمدی خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی و اینترنتی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان است و هموطنان می‌توانند تمامی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق این سامانه‌ها مطرح کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در زنجان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروز در زنجان
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد