Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آغاز فصل بارش عملیات راهداری زمستانی در قالب ۴۹ اکیپ راهداری و ۵۰۰ نفر راهدار و ۴۰۰ دستگاه ناوگان سنگین، نیمه سنگین و سبک در استان آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.

او با بیان اینکه نیروهای راهداری اکنون در بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مستقر هستند، گفت: عوامل راهداری به محض هرگونه بارش، ریزش و حادثه‌ای که منجر به تهدید جاده‌ها و بستن آن شود وارد میدان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از آغاز بارش ها تاکنون عوامل راهداری با تلاش شبانه روزی نگذاشته اند هیچ راهی در استان مسدود شود، اظهارداشت: تمام تلاش ما باز نگه داشتن راه های الی، فرعی و روستایی است و از همه عوامل، امکانات و تجهیزات استفاده می کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام اینکه ۳۷ هزار تن شن و نمک خریداری شده و در کل راهدارخانه‌ها انبار شده است، گفت: در این مدت بیش از۷۸۰ تن شن و نمک در راه‌های استان مصرف شده است.

کرمی در ادامه با بیان اینکه ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار در استان به مردم خدمات ارایه می دهند، گفت: راهداری با وجود مشکلاتی از جمله کمبود ماشین آلات و تجهیزات از هیچ تلاشی برای ارایه خدمات به مردم در سطح جاده‌ها دریغ نمی کند.

وی به بستن راه ارتباطی پاوه به سروآباد در استان کردستان نیز اشاره کرد و افزود: این راه را از سه راهی شهدا به دلیل برفگیر بودن و نداشتن امنیت تردد بسته‌ایم.

او با اعلام اینکه امکان بازکردن این راه را داریم، افزود: امنیت مسافران برای ما در اولویت است و باتوجه به ارتفاع بالا و برفگیر بودن این راه احتمال ریزش بهمن در این مسیر وجود دارد و از این رو فعلا آن را بسته ایم.

وی از رانندگان خواست باتوجه به لغزندگی جاده ها در تردد از نقاط برفگیر و ارتفاعات نکات ایمنی را رعایت کنند.

براساس اعلام سازمان هواشناسی استان کرمانشاه سامانه‌ای بارشی که با ریزش هوای سرد و گاهی اوقات وزش باد نسبتاً شدید همراه است از روز جمعه وارد استان شده و تا بعدازظهر امروز (شنبه) سبب بارندگی، عمدتاً در منطقه اورامانات و نیمه جنوبی استان می شود. 

هواشناسی اعلام کرد: بارش به استثنای نواحی گرمسیری، در سایر نقاط به شکل برف است.

هواشناسی اعلام کرد: با خروج این سامانه، از بامداد روز یکشنبه تا صبح سه شنبه کاهش قابل ملاحظه دمای هوا، یخبندان (بویژه در طول شب و اوایل روز) و در برخی نقاط تشکیل مه، مهمترین پدیده های جوی در سطح استان خواهند بود.

برچسب‌ها راهداری سازمان هواشناسی كشور بارش برف کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری سازمان هواشناسی كشور بارش برف کرمانشاه راهداری سازمان هواشناسی كشور بارش برف کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز