Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، این شرکت در راستای حمایت از استارت آپ ها  و شرکت های دانش بنیان کشور با انعقاد تفاهم نامه ای اقدام به همکاری با ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی کرده و محصولات و سرویس های ویژه‌ای را مختص شرکت های فوق الذکر طراحی و عرضه می‌کند.

بر اساس این گزارش پکیج‌های شرکت آسیاتک در زمینه های خدمات دیتاسنتر (IDC) شامل میزبانی سرور، اجاره سرور اختصاصی، مجازی و ابری، خدمات پهنای باند اختصاصی و اشتراکی، خدمات تلفن ثابت مبتنی برIP، خدمات ارزش افزوده VAS، امکان استفاده از public wifi در فرودگاه ها و مراکز تجاری و همچنین اینترنت پرسرعت/ADSL2+  وTD-LTE  بوده که به استارت آپ‌ها و مراکز شتابدهی ارایه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، دارای مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با ایجاد زیر ساخت های بزرگ شبکه ای (Access) در سراسر کشور و همچنین طراحی، ایجاد و بهره برداری از چندین مرکز داده بزرگ از جمله در برج میلاد تهران همواره سعی نموده است که اکوسیستم مناسبی جهت فعالیت و توسعه انواع شرکت های بزرگ و کوچک و بخصوص مجموعه های خلاق و دانش بنیان را فراهم نماید.

 آسیاتک تاکنون  بسیاری از استارت آپ های کشور را تحت پوشش خود قرارداده و اکنون نیز با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی با رویکردی جدید به حمایت های خود ادامه می دهد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد اینترنت تلفن روابط عمومی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند

ایتنا - در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان اروپا در ماه ژوئن آینده، اتحادیه اروپا از شرکت‌های بزرگ فناوری دیجیتال از جمله فیس‌بوک و تیک‌تاک خواست تا محتویات جعل عمیق (دیپ‌فیک) ساخته شده با هوش مصنوعی را در فضای مجازی شناسایی کرده و هشدار دهند.
این توصیه بخشی از مجموعه‌ دستورالعمل‌هایی است که کمیسیون اروپا آن را در قالب قانون تعدیل محتوای فضای مجازی برای غول‌های دیجیتال منتشر کرده تا آنها با خطراتی که انتخابات را تهدید می‌کند، از انتشار جمله اخبار نادرست، مقابله کنند.

تعدیل محتوا عبارت از شناسایی محتویات همرسان شده در فضای مجازی و کامنت‌های کاربران است به نحوی که شرکت پیام‌رسان بتواند محتوای مضر و آسیب‌رساننده را پیدا کرده و مثلا برای آن برچسب هشدار بگذارد.

نهاد اجرایی اتحادیه اروپا مجموعه‌ای از اقدامات را برای کنترل شرکت‌های بزرگ فناوری مجازی، به ویژه در مورد تعدیل محتوا، به اجرا گذاشته است.

بزرگترین ابزار اروپا در این زمینه قانون خدمات دیجیتال است که بر اساس آن این بلوک ۲۲ بستر دیجیتال از جمله اینستاگرام، اسنپ‌چت، یوتیوب و ایکس را با عنوان «بسیار بزرگ» مشخص کرده است.

در اواخر سال ۲۰۲۲ که بسترهای «اوپن آی‌ای» و «چت‌جی‌پی‌تی» به صحنه آمدند، هیجان شدیدی در مورد هوش مصنوعی به وجود آمد، اما به موازات آن نگرانی اتحادیه اروپا در مورد مضرات این فناوری افزایش یافته است.

 

بروکسل به ویژه از تأثیر روسیه بر انتخابات ششم و نهم ژوئن اروپا با «دستکاری» و پخش «اطلاعات نادرست» بیم دارد.

کمیسیون اروپا روز سه‌شنبه در دستورالعمل‌های جدید خود اعلام کرد که پلتفرم‌های بزرگ «باید خطرات ویژه مرتبط با هوش مصنوعی را ارزیابی کرده» و این خطرات را «مثلا با برچسب‌گذاری واضح محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی (مانند دیپ‌فیک) کاهش دهند.»


این کمیسیون توصیه می‌کند که پلتفرم‌های بزرگ تنها اطلاعات رسمی در مورد انتخابات را تبلیغ کنند و به منظور کاهش هر گونه خطر، «مانع پول‌سازی و داغ شدن» محتوایی شوند که «اصالت فرآیندهای انتخاباتی را تهدید می‌کند.»

تیری برتون، مجری ارشد فناوری اتحادیه اروپا گفت: «با دستورالعمل‌های امروز، ما در عین محافظت از اصل آزادی بیان، از تمام ابزارهای ارائه شده توسط دی‌اس‌ای (دیجیتال سرویس اکت) استفاده کامل می‌کنیم تا اطمینان یابیم که پلتفرم‌ها به تعهدات خود پایبندند و برای دستکاری در انتخابات ما مورد سوء استفاده قرار نمی‌گیرند.»

دستورالعمل‌های مورد اشاره از نظر قانونی الزام‌آور نیستند، اما پلتفرم‌ها باید توضیح دهند که در صورت عدم رعایت آنها، چه اقدامات مؤثر دیگری برای محدود کردن خطرات انجام می‌دهند.

اتحادیه اروپا می‌تواند اطلاعات بیشتری را درخواست کند و اگر بازرسان بگویند که همکاری کامل نشده است، می‌توانند شرکت‌ها را مورد بررسی و تحقیق قرار دهند، تحقیقاتی که ممکن است منجر به صدور جریمه‌های سنگین برای شرکت‌های دیجیتال شود.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو