Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «در ادامه دیدار نمایندگان و داوطلبان رد صلاحیت شده با اعضای شورای نگهبان، امروز جمعه چهارم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ نیز عده‌ای دیگر دعوت و مستندات و مدارک پرونده ارایه و توضیحات آن‌ها نیز استماع شد.

تاکنون ملاقات با ۸۰ نفر از نمایندگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند رسیدگی در شورای نگهبان ادامه دارد.» لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qZI خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عباسعلی کدخدایی شورای نگهبان رد صلاحیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانبداری کنگره آمریکا از تل‌آویو با نادیده گرفتن حق مشروع ایران

اعضای جمهوری‌خواه و دموکرات کنگره آمریکا، خواستار پاسخ به ایران در پی عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی و ارائه کمک‌های مالی و نظامی بیشتر به تل‌آویو شدند.

به گزارش مشرق، اعضای کنگره آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در حمایت از اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، متحد اصلی واشنگتن در منطقه و با نادیده گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ به این اقدامات متجاوزانه، خواستار پاسخ فوری آمریکا به حمله اخیر ایران به نقاطی در اراضی اشغالی شدند.

ایران چند روز پس از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق، با بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده و آن را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه این رژیم و در چارچوب بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد دانست.

پایگاه خبری آکسیوس در این باره گزارش داد: «استیو اسکالیس» رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا گفت که برنامه مجلس برای هفته بعد تغییر می‌کند تا لایحه‌ای به رای گذاشته شود که از متحدشان اسراییل حمایت می‌کند و ایران و نیروهای نیابتی‌اش که آن‌ها را تروریست می‌خواند را پاسخگو می‌کند.

«مایک جانسون» رییس مجلس نمایندگان آمریکا نیز در بیانیه‌ای گفت که «آمریکا باید قاطعیت ما را نشان دهد» و او «به همکاری با کاخ سفید برای پافشاری بر پاسخی درخور» ادامه می‌دهد.

«مایک لالر» یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از دولت این کشور خواست «اقدامات ملموسی در حمایت از اسراییل» انجام دهد،‌ از جمله «اقدام فوری آمریکا برای حمایت از هرگونه پاسخ اسراییل.»

برخی دیگر از اعضای کنگره مانند سناتور «مارشا بلک‌برن» نیز در اظهاراتی جنگ‌طلبانه از بایدن خواستند «حملات تهاجمی تلافی‌جویانه‌ای علیه ایران انجام بدهد.»

قانون‌گذاران دیگری نیز از کنگره خواستند لایحه‌ای را برای پاسخ به این حمله به تصویب برسانند.

لالر و دیگر قانون‌گذاران حزب جمهوری‌خواه آمریکا از مجلس نمایندگان خواستند که بسته کمک‌های نظامی دیگری را در حمایت از رژیم صهیونیستی تصویب و تحریم‌هایی را نیز علیه صادرات نفت ایران اعمال کند.

دموکرات‌ها نیز از مجلس نمایندگان خواستند بسته کمک‌های مالی ۹۵ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان را که از سوی سنا در نظر گرفته شده است را به تصویب برساند.

افزون بر این، قانون‌گذاران آمریکایی با شروع جلسات کنگره از دوشنبه، خواستار توضیح دولت بایدن درباره تحولات اخیر هستند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت
  • جانبداری کنگره آمریکا از تل‌آویو با نادیده گرفتن حق مشروع ایران
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در مجلس
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • امیرعبداللهیان: امکان ملاقات نمایندگان دولت هند با خدمه کشتی توقیف‌شده فراهم می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت رفع شد
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • اصلاح موادی از لایحه تجارت در صحن مجلس
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند