Web Analytics Made Easy - Statcounter

ان شا الله کولانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نصب آبشخور در عرصه‌های مرتعی اظهار داشت: استان کرمانشاه دو میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار مساحت دارد که یک میلیون و۱۹۰ هکتار آن عرصه‌های مرتعی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه بیان کرد: عرصه‌های مرتعی استان کرمانشاه علوفه سه میلیون دام را تأمین می‌کند که یک میلیون رأس دام مازاد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: به منظور کمک به عشایر و دامداران بهره بردار از عرصه‌های مرتعی با نصب آبشخورهای فلزی و بتنی اقدام به مرمت چشمه سازها در مراتع کردیم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته این اقدامات انجام شده است، بیان داشت: در سال قبل از محل اعتبارت صندوق توسعه ملی ۶۰۰ میلیون ریال به احداث ۲۰ دستگاه آبشخور بتنی در شهرستان‌های کنگاور، جوانرود و پاوه اختصاص یافت که ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

کولانی عنوان کرد: طی سال جاری نیز از محل اعتبارت صندوق توسعه ملی با نام مدیریت بوم سازگان ناحیه رویشی زاگرس یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به احداث ۳۰ دستگاه آبشخور بتنی در عرصه‌های مرتعی استان اختصاص داده شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه این عرصه‌ها مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، سنقر، کنگاور، صحنه، هرسین، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و روانسر بوده است، عنوان کرد: طرح‌های مذکور در کمترین زمان به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 4834218

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی کرمانشاه مرتع بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان دهه فجر ایلام قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در کابل

منابع محلی از وقوع انفجار در شهر کابل خبر داده و می‌گویند که صدای این انفجار را ساعت ۸:۵۰ پنج‌شنبه‌شب، ۹ حمل در منطقه خیرخانه از مربوطات ناحیه ۱۱ شهر کابل شنیده‌اند.

خالد زردان سخنگوی پلیس کابل اظهار داشت: انفجار در منطقه «خیرخانه» کابل هیچ تلفاتی نداشته و تنها حادثه کوچکی بوده است.

ساعتی پیش رسانه‌ها از وقوع یک انفجار در منطقه «خیرخانه» کابل واقع در ناحیه ۱۱ این شهر خبر داده بودند که سخنگوی پلیس کابل آن را ناشی از انفجار یک نارنجک در فضای داخل ساحه این منطقه ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در کابل
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • اختصاص اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۲۱۰ تن آرد تشویقی به ۵۲۰ واحد خبازی کرمانشاه
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد
  • زندگی با آیه‌ها طرحی برای تربیت کنشگران عرصه جهاد تبیین