Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:00:21 GMT

کشف ۲۲ تن سیگار و تنباکوی قاچاق در شهرری

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۸۷۴۴

کشف ۲۲ تن سیگار و تنباکوی قاچاق در شهرری

رئیس پلیس امنیت عمومی فاتب از کشف ۲۲ تن سیگار و تنباکوی قاچاق در شهرری خبر داد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف 22 تن سیگار و تنباکوی قاچاق در تهران درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر دپو و عرضه مقادیری کالای قاچاق در انباری در محدوده شهرری، بررسی موضوع بر عهده تیمی از ماموران پایگاه نهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی فاتب با اشاره به شناسایی هویت مالک این انبار در تحقیقات پلیسی افزود: با تأیید صحت خبر و محرز شدن تخلیه محموله‌های قاچاق در این انبار، دستگیری متهم و بازرسی از انبار مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این پرونده تصریح کرد: در بازرسی از داخل انبار سه دستگاه خودرو حامل بار سیگار و تنباکو فاقد فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی بیشتر مشخص شد که خودروها حاوی 22 تن انواع سیگارهای خارجی قاچاق بوده که هر سه خودرو توقیف شد.

ذوالقدری با بیان اینکه انبار مذکور با دستور قضایی پلمب و محموله قاچاق تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شد، متذکر شد: ارزش این کالاها 400 میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته وی، متهم، با تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار تعزیرات حکومتی شهرستان ری قرار گرفت.

هلاکت یکی از سرشاخه‌های خارجی قاچاق مواد مخدرتوقیف موتورسکلیت چند صدمیلیونی در تهران + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان تعزیرات حكومتی قاچاق کالا قاچاق پلیس امنیت پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حكومتی قاچاق کالا قاچاق پلیس امنیت پلیس سازمان تعزیرات حكومتی قاچاق کالا قاچاق پلیس امنیت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام انجام وظایف ذاتی یک دستگاه کامیون "ولوو" مشکوک را متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی انجام شده از کامیون مقادیر بسیار زیادی انواع کالای قاچاق شامل؛ ۱۴۴ قطعه صنعتی، یک عدد صندلی لیفتراک، چهار عدد لاستیک لیفتراک، ۲۶ قطعه گیربکس، یک عدد دکل و متعلقات لیفتراک و... را کشف و یک متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه متهم قصد انتقال این محموله از جنوب کشور به مرکز کشور را داشته گفت: کارشناسان ارزش این کالای قاچاق کشف شده کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند. 

سردار بهدانی فرد در پایان با بیان اینکه متهم به همراه کالای قاچاق کشف شده به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شد خاطرنشان کرد: مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار دائمی پلیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل