Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از کمیته امداد، هدایت صفر ی، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور به یاری هموطنان آسیب دیده از سیل شتافته وتاکنون بیش از یک میلیارد و۳۶۰ میلیون ریال کمک نقدی وغیر نقدی خود را از طریق این نهاد به مناطق آسیب دیده جمع آور ی کرده‌اند.

وی با اشاره به آمادگی کامل دفاتر ۱۴ گا نه کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان برای جمع اوری کمک‌های مردمی گفت: بیش از ۷۰ مرکز نیکوکاری این نهاد نیز کمک‌های مردم خیر استان زنجان را برای ارسال به مناطق سیل زده در سطح استان جمع آوری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری تصریح کرد: مردم استان زنجان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل پتو، موکت، زیرانداز، لوازم گرمایشی، ست‌های بهداشتی و مواد غذایی با تاریخ اعتبار مصرف مناسب را به هموطنان سیل زده اهدا کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، افزود: هموطنان نوع دوست استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌گیری کد دستوری # ۵*۰۲۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۱۶ رقمی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ به هم‌وطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان پرداخت کنند.

کد خبر 4834263

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل کمیته امداد امام خمینی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس گرگان دهه فجر ایلام قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم

امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد. مشکل عمده این مناطق مسدود بودن برخی از راه‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی