Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به بیش از ۱۵۶ هزار و ۷۵۱ حادثه دیده و در سیل اخیر جنوب استان خبر داد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

رسول راشکی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، با تشریح جزئیات امدادرسانی به سیل‌زدگان در روزهای اخیر اظهار داشت: از 21 دی ماه و با شروع فعالیت سامانه بارشی قوی در جنوب استان تاکنون در 15 شهرستان و هزار و 125روستا به 156 هزار و 751 نفر که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امدادرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره بر اینکه 35 هزار و 627 خانوار در سیلاب اخیر آسیب دیده‌اند ادامه داد: در این مدت 16 هزار و 121 نفر خانوار سیل زده در چادرهای هلال احمر سیستان و بلوچستان اسکان اضطراری داده شده‌اند.

وی از توزیع 3503دستگاه چادر امدادی، 7 هزار و 456 تخته موکت، 14 هزار و 908 تخته پتو و 9 هزار و 954 کیلوگرم نایلون در بین آسیب دیدگان خبر داد و عنوان کرد: در این مدت 6 هزار و 207 نفر از نیروهای نجات‌گر هلال احمر استان در قالب هزار و 287 تیم عملیاتی به سیل زدگان خدمات ارائه کرده‌اند.

سیل‌زدگان  پلدختری در کنار مردم سیستان و بلوچستان؛ پایگاه‌های هلال احمر برپا شد15 تیم عملیاتی هلال احمر استان فارس به سیستان و بلوچستان اعزام شدندامام جمعه زاهدان: خسارات سیل بلوچستان بیش از 3000 میلیارد تومان است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع اقلام امدادی توسط 2 فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در مناطق آسیب دیده و صعب العبور خبر داد و افزود: در این مدت برای امداد رسانی به سیل زدگان 200 سورتی پرواز صورت گرفته است.

انتهای پیام/394/ز

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت:‌ در پی بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته امدادگران هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰ نفر امدادرسانی کردند.

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از ۱۰۰ تیم عملیاتی، سیل و آب‌گرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت ۴۸ ساعت گذشته که دستور آماده‌باش صادر شده، به بیش از ۵۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شده است، همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی همچون پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۱۲ این جمعیت تماس حاصل کنند.

کد خبر 739152

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر