Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روستا سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم می داند.

طرفداری- با وجود قهرمانی نیم فصل پرسپولیس، پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد سپاهان مدعی اصلی قهرمانی این فصل خواهد بود.

به گزارش میزان، علی اصغر مدیر روستا در ارتباط با مدعیان اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم اظهار داشت:

واقعیت این است که من تیم‌های پرسپولیس و تراکتور و صنعت نفت آبادان را مدعی اصلی قهرمانی نمی‌دانم، اما این ۳ تیم با حمایت هوادارانشان تا پایان فصل در کورس قهرمانی می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ۳ فصل پرسپولیس را قهرمان کرد و کالدرون هم تیم را قهرمان نیم‌فصل به گل‌محمدی تحویل داد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت پیش‌روی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، تصریح کرد:

انتظارات از پرسپولیس بالا است و هواداران تشنه قهرمانی هستند و همین کار یحیی را سخت می‌کند. من سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانم، آنها در ادوار لیگ برتر همواره مدعی بودند، اما در فصل‌های اخیر افت کرده بودند. سپاهان با امیر قلعه‌نویی در فصل جاری دوباره احیا شده و مدعی اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم است.

پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد:

واقعیت این است که با حمایت هوادار می‌توان جزو تیم‌های بالای جدول بود بود، اما برای قهرمانی ویژگی‌های خاص کادر فنی و بازیکنان هم نیاز است که همه باید دست به دست هم بدهند. در بین تیم‌های بالای جدول فقط سپاهان ویژگی مدعی اصلی قهرمانی را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، شاگردان ربیعی در مصاف با سپاهان انگیزه‌های خاص خود را دارند و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند. - اخبار ورزشی -

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد پرگل تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بعد از عدم پیروزی در چند مسابقه، مصمم بودیم تا در تبریز سه امتیاز را بگیریم. کادر فنی به خوبی تراکتور را آنالیز کرده بود و با تمرکز بالا توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. تراکتور هم تیم خوبی است و هر تیمی نمی‌تواند آنها را در زمین خودشان شکست دهد.

آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت

 

وی در مورد عدم نتیجه‌گیری ذوبی‌ها در هفت بازی پیاپی خاطر نشان کرد: ما تیم جوانی هستیم و گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی در تیم به وجود بیاید. در اکثر این بازی‌ها نمایش خوبی از لحاظ فنی داشتیم، ولی بدشانسی آوردیم. تیم ما جوان‌هایی دارد که از آنها در آینده بیشتر می‌شنوید. تمام هدف بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه این است که بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم و لیگ را در رتبه‌ای خوب به پایان برسانیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به تقابل تیمش با سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر یادآور شد: ما امسال مقابل تیم‌های بالانشین عملکرد خوبی داشتیم و برابر پرسپولیس هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی با سپاهان نیز قطعاً سخت است، چرا که آنها در هر پست دو بازیکن باکیفیت دارند. بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است، ولی ما هم انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، گفت: از لحاظ اهدافی که در ذهن داشتم، همه چیز برایم راضی‌کننده نبوده است، ولی هر وقت برای ذوب‌آهن بازی کردم نهایت تلاش خودم را انجام دادم.

وی درباره اینکه کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ است، تصریح کرد: نظری در این مورد ندارم و ترجیح می‌دهم در مورد تیم خودم صحبت کنم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود.

کامیابی‌نیا در انتهای صحبت‌هایش تأکید کرد تمایل ندارد در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس به اظهارنظر بپردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است