Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به طور همزمان روز یکشنبه (فردا) برگزار می شود که در یکی از این رقابت ها، سپیدرودی های سرخپوش باید در اهواز رو در روی آبی پوشان استقلال خوزستان قرار گیرند و به نوعی این دیدار نبرد سرخابی های رشت و اهواز بشمار می رود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که طی هفته گذشته در یک بازی خانگی به نتیجه مساوی دست یافته بود، مترصد کسب امتیاز در این بازی خارج از خانه است تا این تیم فاصله خود را از تیم های انتهای جدولی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر اگر تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند برابر استقلال خوزستان به برتری دست یابد، در جدول رده بندی بالاتر از این تیم قرار خواهد گرفت چون هم اینک تیم استقلال خوزستان با یک امتیاز اختلاف ، یک پله بالاتر از سپیدرود در جدول رده بندی قرار دارد.

با این وجود، دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان نیز مصاف همسایه های جدول رده بندی نیز بشمار می رود که این بازی نیز به دلیل شرایط حضور آنان در جدول  ، از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به هرحال تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار خارج از خانه به طور حتم حداقل به یک امتیاز این دیدار چشم  دوخته تا با یک تساوی خارج از خانه، دست خالی به رشت بازنگردد و  با پیروزی احتمالی در بازی بعدی خود در جدول صعود کند.

سپیدرودی ها با جذب چند بازیکن جدید وهمچنین برطرف شدن آسیب دیدگی یکی دو بازیکنش، هم اینک شرایط بهتری را نسبت به هفته های پایانی دور رفت پیدا کرده و در بازی های دور برگشت نیز این تیم بازی های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است.

این در حالی است که تیم استقلال خوزستان نیز مترصد کسب پیروزی برابر تیم سپیدرود رشت است تا با این پیروزی خانگی ، فاصله خود را با تیم های انتهای جدولی و همچنین فاصله اش را با سرخپوشان رشتی افزایش دهند.

با این وجود به طور حتم تیم استقلال خوزستان با ترکیبی هجومی در بازی خانگی خود رو در روی تیم سپیدرود قرار خواهد گرفت و باید مشاهده کرد که نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با چه ترکیبی مقابل آبی پوشان خوزستان قرار خواهد گرفت.

با وجود اینکه دست نشان مربی باسابقه و باتجربه ای بشمار می رود، به طور حتم حساسیت این بازی خارج از خانه سپیدرود را درک کرده و به طور حتم برنامه های خاصی را برای رویارویی با تیم استقلال خوزستان در اهواز دارد و باید منتظر ماند و مشاهده کرد که حربه دست نشان برابر استقلال خوزستان در این بازی خارج از خانه چگونه است و در نهایت این دیدار با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید.

هم اینک وتا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، استقلال خوزستان با کسب ۲۰ امتیاز در مکان چهاردهم و سپیدرود رشت نیز با کسب ۱۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اما تیم فوتبال داماش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در هفته بیست و یکم این رقابت ها نیز همانند تیم سپیدرود باید در یک بازی خارج از خانه به میدان برود که این تیم در این هفته رو در روی تیم آرمان گهر سیرجان قرار خواهد گرفت.

داماشی ها که نسبت به میزبان خود جایگاه مناسب تری در جدول رده بندی دارند، به طور حتم برای یک پیروزی خارج از خانه به مصاف آرمان گهر خواهند  رفت تا اولین پیروزی خارج از خانه خود را در دور برگشت این رقابت ها کسب کنند.

تیم فوتبال داماش گیلان که هفته گذشته در یکی از دربی های گیلان در لیگ دسته اول،  بازی بسیار خوب و قابل قبولی را برابر ملوان انزلی انجام داد ، گرچه در این بازی به نتیجه مساوی دست یافت، اما فرصت های زیادی را برای گلزنی خلق کرد که البته هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد.

داماشی ها برای اینکه بتوانند مقابل تیم آرمان گهر سیرجان به برتری رسیده و یک پیروزی خارج از خانه را کسب کنند، باید از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را برده و بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر، دقت بیشتری را از خود نشان دهند.

البته در چند دیدار اخیری که داماش انجام داده، سمت راست این تیم بسیار پرتوان و قدرتمندتر از  سمت چپ این تیم ظاهر شده و اکثر حملات داماش نیز از سمت راست پایه ریزی می شود و این می تواند نقطه قوتی برای این تیم محسوب شود اما با این وجود، کادر فنی داماش باید سمت چپ خود را نیز تقویت کند تا طرفداران داماش شاهد هجوم های بیشتری از تیم خود و از طرف هر دو سمت راست و چپ باشند.

به هرحال بازی خارج از خانه داماش نیز برای این تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون داماشی ها با پیروزی در این بازی خارج از خانه می توانند در نیمه اول جدول رده بندی قرار گرفته و خود را به تیم های صدر جدولی نزدیکتر کنند.

تیم فوتبال داماش گیلان نیز تا پایان هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول کشور، با کسب ۲۹ امتیاز در مکان نهم و آرمان گهر سیرجان نیز با کسب ۲۱ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده پرطرفدار استان گیلان در لیگ دسته اول، در هفته بیست و یکم این مسابقات باید در دیداری سخت و در بندرانزلی به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز برود.

ملوانان که هفته گذشته در دربی گیلان و در زیر بارش شدید باران در ورزشگاه سردارجنگل رشت برابر تیم داماش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و یک امتیاز از این دربی را کسب کرد، در این هفته باید در دیداری خانگی به مصاف یکی از قدرتمندترین تیم های امسال لیگ دسته اول قرار گیرد.

به طور حتم ملوانان در این بازی خانگی و با حمایت طرفدارانش چشم به کسب پیروزی دوخته تا بتواند یکی از مدعیان قهرمانی رقابت های لیگ دسته اول را در بندرانزلی متوقف و برابر این تیم پیروز شود تا از انتهای جدول رده بندی فاصله گیرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هم اینک شرایط مناسبی در جدول رده بندی ندارد و برای اینکه تا حدی به وضعیت خود در این جدول سرو سامان دهد، نیازمند کسب پیروزی برابر فجر سپاسی است و این سه امتیاز خانگی می تواند از لحاظ روحی شرایط بسیار مناسبی در تیم ملوان ایجاد کند.

به هرحال تیم فوتبال ملوان نیز بازی بسیار سختی را باید در بندرانزلی و مقابل تیم فجر سپاسی برگزار کند و به طور حتم طرفدران ملوان انتظار یک بازی زیبا و هجومی را از جانب تیم خود در این بازی خانگی را دارند تا ملوانان با حمایت و تشویق طرفدارانش ، برابر تیم قدرتمند فجر سپاسی به پیروزی دست یابد.

تا پایان هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، فجر سپاسی با کسب ۳۴ امتیاز در مکان پنجم و ملوان بندرانزلی با کسب ۱۸ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان گیلان بازی جدول دیدار تیم های فوتبال رقابت های لیگ قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا مهاجری و داود سیدعباسی روز گذشته در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند و در نهایت در یک بازی جذاب و تماشاگرپسند این مهاجری و یارانش بودند که با ۴ گل از سد دریا گذشتند.

این مسابقه ۷ گل را به خود دید تا اینجای کارِ لیگ آزادگان که ۲۸ هفته از آن می‌گذرد، پرگل‌ترین دیدار فصل لقب گرفت تا در بین ۱۱ مسابقه‌ای که بیش از ۴ گل در آن رد و بدل شده در رده اول قرار گیرد.

دیگر بازی پرگل این فصل را هم خیبر رقم زده است؛ آن‌ها در هفته هشتم موفق شدند خوشه‌طلایی ساوه را با نتیجه ۵ بر یک در همین ورزشگاه تختی زمین‌گیر کنند و در کنار دیدار مس کرمان و شهرراز شیراز در هفته یازدهم که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود کرمانی‌ها به پایان رسید، تنها بازی‌های ۶ گله فصل لیگ آزادگان را نیز به نام خود ثبت کنند.

در دیگر دیدارهای این فصل مس سونگون و شاهین بندرعامری در هفته اول، خوشه‌طلایی و شهرداری آستارا در هفته پنجم، چادرملو و خیبر خرم‌آباد در همین هفته، داماش گیلان و شاهین بندرعامری هفته هفتم، مس کرمان و داماش گیلان در هفته هشتم، نفت مسجدسلیمان و چادرملو در هفته نهم، نفت مسجدسلیمان و سایپا در هفته شانزدهم و پارس جنوبی و داماش در هفته بیست و ششم دیدارهای ۵ گله این فصل از لیگ آزادگان بودند.

حضور خیبر در صدر بازی‌های پرگل لیگ آزادگان آن‌ها را به‌عنوان برترین خط حمله این مسابقات هم معرفی کرده و با ۴۶ گل همچنان بهترین شرایط گلزنی لیگ دسته اول را به نام خود نوشته‌اند.

عکس: رضا بیرانوند

دیگر خبرها

  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید