Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات استانی هنرهای فردی گروه سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ و انجمن پنچاک سیلات استان گلستان با حضور بیش از ۱۵۰ ورزشکار در گرگان برگزار شد و در پایان به نفرات اول و دوم و سوم هر بخش در هر رده سنی حکم قهرمانی داده شد.

**

سید محمد حسینی در رده بزرگسالان و سید جواد حسینی در رده جوانان ورزشکاران گلستانی رشته دوگانه در مسابقات قهرمانی کشور دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان گلستان در این رقابت ها در رده چهارم قرار گرفتند.

**

تیم ساندای نوجوانان گلستان با کسب یک مدال نقره سروش حاجی مشهدی و یک مدال برنز محمد مهدی چناشکی پس از سیستان و بلوچستان، زنجان، خراسان شمالی و تهران در جایگاه پنجم مسابقات کشوری قرار گرفت.

**

تیم علی آبادکتول تنها نماینده گلستان در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور در ۲ بازی نخست  خود در این رقابت‌ها به ترتیب با نتایج ۶ بر یک مقابل تیم گرمسار و ۶ بر ۳ مقابل شیراز به پیروزی رسید.

این تیم در روزهای آینده به ترتیب مقابل نمایندگان گیلان و تبریز قرار می گیرد.

این مسابقات با حضور ۵ تیم به میزبانی گرمسار در حال برگزاری است.

**

محمد دهقان نائب قهرمان گلستانی وزن ۸۲ کیلو مسابقات بین المللی کشتی سنتی گورش مدال نقره خود را به خانواده سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد.

**

وفا هخامنش که در تیمی از لیگ عراق بازی می کرد برای ادامه فصل لیگ برتر فوتبال کشور به تیم آهن اصفهان پیوست.

**

 با اتمام لیگ برتر والیبال گلستان در رده سنی جوانان، تیم های صحرای گنبد، مرغ پیگیر گرگان و کانون دردی‌کم بندرترکمن به مقام های اول تا سوم دست یافتند .

**

 تیم های پیشکسوتان استقلال بندرگز و استقلال بهشهر در یک دیدار دوستانه در بندرگز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع تیم میهمان به پایان رسید.


 

برچسب‌ها فوتبال والیبال گلستان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال والیبال گلستان قاسم سلیمانی فوتبال والیبال گلستان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات جام برترین‌های دارت کشور و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی کمیته دارت استان کردستان و در سنندج برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها که ۳۰ و ۳۱ فروردین با حضور ۱۶ ورزشکار برگزار می‌شود؛ ۸ بازیکن در بخش بانوان و ۸ نفر هم در بخش آقایان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر هر بخش جواز حضور در اردوی تیم‌های مردان و زنان کشورمان اعزامی به مسابقات آسیایی چین تایپه را بدست خواهند آورد.

سالن بسکتبال مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهرستان سنندج میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

گفتنی است؛ مسابقات آسیایی چین تایپه آبان امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • دست عبدی از مدال کوتاه ماند
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند