Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:57:24 GMT

دمای هوای هرمزگان تا سه درجه کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۹۲۰۱

دمای هوای هرمزگان تا سه درجه کاهش یافت

کیانوش عارفی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با خروج کامل سامانه بارشی، امروز/شنبه/ از میزان ابرناکی درهرمزگان کاسته شده وامروز شاهد وزش باد درمناطق دریایی خواهیم بود.

وی بیان داشت: دریا نیز امروز شنبه درمحدوده تنگه هرمز مواج است که توصیه می‌شود شناورهای سبک دررفت وآمد دریایی احتیاط کنند.

معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: از اواخر امروز و روز یکشنبه دراستان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می‌شود که این موج درمناطق دریایی همراه با وزش باد شدید و مواج بودن دریا و دربرخی نقاط از استان بویژه شرقی وشمالی رگبار پراکنده باران ورعد وبرق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارفی ادامه داد:سرعت باد در روز یکشنبه بویژه ساعت بعدازظهر و شب در محدوده ۵۰ کیلومتر درساعت خواهدبود و ارتفاع موج گاه به بیش از ۲۰۰ سانتی‌متر خواهد رسید.

وی یادآورشد: باتوجه به سرعت باد از اواخر امروز شنبه تا روز یکشنبه از هرگونه رفت وآمد دریایی خودداری شود وتمهیدات لازم درمناطق ساحلی و بندری برای مقابله با خسارت‌های احتمالی صورت گیرد.

عارفی یادآورشد: روز دوشنبه هفته جاری از میزان سرعت باد درتنگه هرمز کاسته خواهدشد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا سازمان هواشناسی كشور هرمزگان دریای مواج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا سازمان هواشناسی كشور هرمزگان دریای مواج تغییرات آب و هوا سازمان هواشناسی كشور هرمزگان دریای مواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با نفوذ سامانه هوای جنوبی به آسمان گیلان و وزش باد گرم در مناطق کوهستانی، هوای استان دست کم تا یکشنبه آفتابی است.

محمد دادرس افزود: مه آلودگی شبانگاهی و صبحگاهی از پدیده‌های جوی در این مدت است.

وی با بیان اینکه کمترین دما در شبانه روز گذشته از دیلمان، ۱۰ درجه سانتی گراد گزارش شد، افزود: گرم‌ترین منطقه گیلان هم در این مدت، رودبار با ۳۲ درجه سانتی گراد دما اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: دریای خزر هم با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر، برای فعالیت‌های دریانوردی تا یکشنبه آینده مناسب است.

محمد دادرس افزود: دمای فعلی رشت مرکز گیلان، ۲۳ درجه سانتی گراد و رطوبت فعلی هوای این شهر، ۶۰ درصد است.

دیگر خبرها

  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان