Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:44:51 GMT

انصراف سلبریتی‌ها از جشنواره فیلم فجر یک اقدام اجتماعی یا سیاسی؟

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۹۲۱۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

کد خبر 4834330.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: سلبریتی جشنواره فیلم فجر خانه هنرمندان ایران سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایران بارش برف بارش باران سازمان هواشناسی مقام معظم رهبری ایالات متحده آمریکا خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه سیلاب شهید اقامه نماز جمعه تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی در مراسمی محمدرضا باقری مدیرعامل موسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان نخستین دبیر جشنواره فرهنگی و هنری اتقان منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: «انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقاء فرهنگ کارِ ایرانی-اسلامی را فراهم آورید.»
یادآوری می‌شود که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌هایهنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است
  • حجاب مقوم عاملیت زن مسلمان
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید
  • عربستان ۴ سلبریتی را به‌دلیل بی‌حجابی نقره‌داغ کرد