Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان گفت: سیل اخیر استان کرمان‌ بیش از 11 میلیارد تومان خسارت به مدارس این استان وارد کرده است.

امید سلاجقه در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در ارتباط با خسارت‌های وارده در اثر سیل اخیر در استان کرمان عنوان کرد: سیل در شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، فاریاب، جیرفت، قلعه گنج، کهنوج، عنبرآباد، ریگان، نرماشیر و بم، به 195 مدرسه خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان خسارت‌های وارد شده به مدارس استان کرمان  جمعاً 11 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این مطلب که میزان خسارت‌های اعلام شده براساس برآوردهای اولیه است، گفت: بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و آمار نهایی میزان خسارات به زودی به دست خواهد رسید و پس از جمع‌بندی میزان خسارت‌ها برای ترمیم و بازسازی این مدارس اقدام خواهد شد.

سلاجقه اذعان کرد: خوشبختانه خسارت کلی به هیچ کدام از مدارس وارد نشده است. مدارسی که آسیب‌های جزئی دیده‌ بودند ترمیم شده و در حال حاضر تمام مدارس کرمان فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

انتهای پیام/4145/

منبع: آنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش کرمان خسارت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی صالحی؛ دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال 1402 پرداخت و گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال 1402، بیش از 11 هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان تهران 246 دستگاه کِشنده توقیف شده در گمرک را تعیین تکلیف کرد؛ فرصت 5 روزه مالکان برای ترخیص

وی افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از 184 میلیارد تومان و میزان ردّ مال صورت گرفته نیز بیش از 843 میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • خسارت میلیاردی سیل به بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان
  • خسارت ۲۱۰۰ میلیاردی سیلاب بلوچستان به بخش کشاورزی
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان