Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با کمک بازیکنان جدیدی که جذب تیم ما شدند می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم و عملکرد خوب‌مان را ادامه دهیم. تاریخ انتشار: 10:59 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۰۲۳

عماد میرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد بازی فردا (یکشنبه) تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: شروع نیم‌فصل دوم اصلا راحت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مقابل تیم قدرتمند صنعت نفت به میدان برویم. این تیم در نیم‌فصل اول نشان داد توانایی‌های زیادی دارد و بدون شک برای ادامه روند خوبش به مصاف ما می‌آید. از این رو بازی سختی پیش‌رو داریم.

وی با اشاره به شرایط تیم نفت مسجدسلیمان در آستانه آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر نوزدهم تصریح کرد: در نیم‌فصل اول بازی‌های خوبی انجام دادیم و فقط یک بار شکست خوردیم. همیشه نیم‌فصل دوم رقابت‌ها سخت‌تر است و تیم‌ها با احتیاط بیشتری بازی می‌کنند. می‌خواهیم عملکرد خوب تیم‌مان را ادامه دهیم. در این مدت سعی کردیم خوب تمرین کنیم و آماده شروع نیم‌فصل دوم هستیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: چند بازیکن خوب به ما اضافه شدند و تیم‌مان را در برخی خطوط تقویت کردیم. روی کمک این بازیکنان حساب کردیم و امیدوارم با حمایت همیشگی هواداران پُرشور تیم نفت مسجدسلیمان به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: بهادری: تارتار قهر نکرده و به مسجدسلیمان برمی‌گردد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اسرائیل

رسانه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که حزب الله بیش از ۱۰۰ موشک از جنوب لبنان به شمال این رژیم همزمان با حمله ایران شلیک کرده است.

به گزارش مهر، از سوی دیگر حسن عزالدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: ما به اقداماتی که از لحظه اول طوفان الاقصی آغاز کرده ایم ادامه خواهیم داد؛ اقداماتی که اسرائیل را متزلزل کرده است و سناریو‌های زوالش را ترسیم کرده است.

وی افزود: ما به یاری ملت فلسطین و مقاومت شریف آن ادامه خواهیم داد تا این حمله ددمنشانه به غزه و مردم پایدار آن متوقف شود.

عزالدین بیان کرد: منطقه با حضور رژیم صهیونیستی رنگ آرامش نخواهد دید. در حال حاضر با توجه به حمله‌های دشمن صهیونیست به برخی مناطق لبنان، واکنش مقاومت و حمله‌های آن از حیث میزان برد و استفاده از سلاح موثر و پیشرفته، متفاوت شده است.

دیگر خبرها

  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • عملکرد بهتر اورژانس تهران نسبت به سال گذشته
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اسرائیل