Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:58:04 GMT

بازگشایی راه‌های روستایی استان قزوین

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۹۵۶۳

بازگشایی راه‌های روستایی استان قزوین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در روز‌های پنج شنبه و جمعه راه ۷۸ محور روستای استان که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

حق لطفی افزود: بازگشایی و برف روبی این مسیر‌های ارتباطی با استفاده از ۳۳ دستگاه از ماشین آلات و مشارکت ۵۰ راهدار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: هفته گذشته نیرو‌های راهداری استان قزوین از لحظه آغاز بارش برف تا دیروز جمعه چهارم بهمن ماه راه‌های اصلی، شریانی و فرعی را برف‌روبی و نمک پاشی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ادامه از رانندگان خواست در فصل زمستان که احتمال بارش برف و کولاک در جاده‌ها وجود دارد برای تردد در مسیر‌های روستایی، حتما با زنجیر چرخ حرکت کنند.

حق لطفی افزود: در طرح راهداری زمستانی ۳۵۰ راهدار در ۲۶ راهدارخانه استان قزوین به همراه ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در حال خدمات رسانی به مسافران هستند.

استان قزوین دارای هزار کیلومتر راه کوهستانی و صعب العبور است و هفت درصد عملیات برف روبی راه‌های کشور در این استان انجام می‌شود.

قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر جاده شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه و یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه های روستایی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم