Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:08:48 GMT

حضور طارمی در استون ویلا قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۹۵۶۵

حضور طارمی در استون ویلا قوت گرفت

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از footballfancast، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ریوآوه پرغال به تازگی در تیررس تیم فوتبال استون ویلای انگلیس که در لیگ جزیره قرار گرفته است.

دن اسمیت سرمربی استون ویلا نظر مثبتی روی طارمی دارد و با وجود ممکن است اسلام سلیمانی از تیم موناکو راهی یکی از ۲ تیم استون ویلا یا لسترسیتی شود که اگر او به تیم لستر برود حضور طارمی را در استون ویلا بیش از پیش تقویت می‌ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال طارمی با وجود مصدومیت مهاجمان استون ویلا (کنین دیویس و وسلی)،  شانس بالایی برای پیوستن  به این تیم دارد. با این حال طی روز‌های آینده وضعیت این بازیکن ایرانی برای حضور در لیگ جزیره مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جشنواره گل ریو آوه در شب درخشش لژیونر ایرانی/ اولین هت تریک اروپایی طارمی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استون ویلا مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

آلبرت گودموندشون، ستاره تیم ملی ایسلند بهترین بازیکن فصل جنوا تا به این مقطع بوده و در سری آ با ۱۰ گل زده در رتبه دهم جدول برترین گلزنان فصل بالاتر از زیرکزی، کوپمینرس و پولیشیچ قرار گرفته است. این جوان ایسلندی توجه بسیاری تیم‌ها را در نقل و انتقالات زمستانه به خود جذب کرده بود و در نهایت با جنوا ادامه داد تا در تابستان به قیمت قابل توجهی به فروش برسد.

در شرایطی که از اینتر، یوونتوس و تاتنهام به عنوان مشتریان دست به نقد خرید گودموندشون نام برده می‌شد، قیمت در نظر گرفته شده برای فروش او توسط جنوا به ۳۰ میلیون یورو می‌رسید و به گزارش گاتزتا دلوسپورت، او آماده است تا با پاسخ رد دادن به یوونتوس و رقیب لیگ برتری‌اش در مسیر جذب ستاره جوان، اینتر را به عنوان مقصد سال آینده‌اش انتخاب کند.

جذب این بازیکن، کار را برای مهدی طارمی که از پورتو راهی اینتر خواهد شد، دشوار خواهد کرد و با حضور لائوتارو مارتینس، مهدی برای رسیدن به ترکیب به عنوان یکی از بازیکنان زوج خط حمله ماموریت آسانی پیش رو ندارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • تلاش WWE برای حضور هالک هوگن و استون کلد استیو آستین در رسلمنیا
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • سردار به طارمی: بازوبند مال تو!
  • بازوبند سردار آزمون تحویل طارمی شد(عکس)
  • مبلغ پرداختی به سلبریتی‌ها برای حضور در صداوسیما لو رفت؛ داویدز ۴.۲ میلیارد و طارمی ۱ میلیارد تومان