Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد مربی ایتالیایی به نیمکت تیم ملی لحظه به لحظه نزدیک تر می شود.

طرفداری- شایعه حضور جیانی دی بیاسی بر روی نیمکت تیم ملی ایران، علی رغم تکذیب فدراسیون فوتبال با تایید این مربی همراه بوده است.

به گزارش تسنیم، پایگاه خبری «ایتالیا سرا» گفت‌و‌گویی اختصاصی با جانی دبیاسی انجام داده و در آن از وی در خصوص خبر منتشر شده اخیر مبنی بر مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال ایران سؤال پرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی 63 ساله ایتالیایی که تا سه سال پیش هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده داشت، در پاسخ به این سؤال که آیا خبر مذاکره‌اش با فدارسیون فوتبال ایران صحت دارد و چه مدت دیگر مانده است تا رسماً هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد گفت:

داریم روی برخی جزئیات کار می‌کنیم اما تا زمانی که چیزی امضا نشود، هیچ چیز قطعی نیست. از برخی جهات عقد این قرارداد بسیار محتمل است.

اگر مذاکرات دبیاسی با فدراسیون فوتبال ایران به سرانجام برسد، این دومین دوره کاری خود به عنوان سرمربی یک تیم ملی را تجربه خواهد کرد.

او سال 1990 دوران مربیگری خود را در تیم جوانان باشگاه باسانوی ایتالیا آغاز کرد و در ادامه تیم‌هایی مانند کارپی، اسپال، مودنا، برشا، تورینو، لوانته و اودینزه را هم هدایت کرد. دبیاسی سال 2011 هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده گرفت و تا سال 2017 در این تیم حضور داشت. او ماه سپتامبر همان سال هدایت تیم آلاوس را برعهده گرفت اما بعد از کمتر از دو ماه اخراج شد و از آن زمان تاکنون بیکار بوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان

مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان تحمل یک شکست دیگر را ندارند

طرفداری | در حالی که گفته می‌شد یولیان ناگلزمان گزینه اول و اصلی سران بایرن مونیخ برای جایگزین با توماس توخل است اما امروز صبح اعلام شد او تصمیم به تمدید قراردادش با تیم ملی آلمان تا جام جهانی 2026 گرفته است.

به گزارش توبی آلشفل از بیلد؛ در قرارداد جدید یولیان ناگلزمان یک بند فسخ گنجانده شده که اگر تیم ملی آلمان در مرحله گروهی یورو 2024 حذف شود و نتواند به مراحل بالاتر برسد، فعال خواهد شد و فدراسیون فوتبال آلمان نیز مجبور نیست هیچ پولی بابت فسخ قرارداد این سرمربی پرداخت کند.

بنابراین خبری از پرداخت حقوق او تا پایان قراردادش نخواهد بود. البته ناگلزمان نیز از بابت گنجانده شدن این بند در قراردادش ناراحت نیست و مطمئن است در این مسابقات، عملکرد موفقیت‌آمیزی خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ تهدید مراکز هسته‌ای تجدید نظر در سیاست‌های هسته‌ای ایران را محتمل می‌کند
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!