Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:32:15 GMT

همه‌چیز درباره تور ارزان آنتالیا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۴۹۸۹۳

همه‌چیز درباره تور ارزان آنتالیا

ترکیه کشوری کوهستانی و پرباران و به شکل یک مستطیل است که از سمت شرق و غرب امتداد یافته و با قرار گرفتن دریکی از حساس‌ترین و بهترین مناطق دنیا، موقعیت جغرافیایی عالی و بسیار خوبی را از آن خود کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، ترکیه گذرگاه جنوب غرب آسیا و اروپا محسوب می‌شود و کشورهای متعددی به‌ویژه ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی از این کشور استفاده می‌کنند، این کشور زیبا از آب‌وهوای بسیار خوب و جلگه‌ای برخوردار است و مکان‌های جالب و دیدنی بسیاری نیز دارد به دلیل همین سالانه تعداد زیادی مسافر از سراسر دنیا به آنجا سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتالیا با سواحل بکر و دیدنی، هتل‌های یو آل با امکاناتی بی‌نظیر، آب‌وهوای مدیترانه‌ای و تفریحاتی منحصربه‌فرد همیشه یکی از بهترین مقاصد گردشگری خارجی و موردعلاقه‌ی گردشگران ایرانی بوده است.

در این نوشتار نکات مهمی که باید درباره سفر به آنتالیا بدانید را در کنار هم آورده‌ایم تا با یک نگاه کوتاه مهم‌ترین نکات سفر به آنتالیا و خرید تور ارزان آنتالیا را بدانید. با ما همراه باشید.

نکات مهم درباره‌ی تور ارزان آنتالیا

۱. تور لحظه آخری آنتالیا با قیمتی بسیار ارزان‌تر از تور معمولی (تقریباً ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر در مواقع خلوت سال) ارائه می‌شود؛ اما مراقب باشید که تور لحظه آخری همیشه ارزان‌ترین تور نیست! گاهی (بیشتر در روزهای شلوغ سال) تور لحظه آخری آنتالیا از تور معمولی آنتالیا گران‌تر هم هست!

۲. در زمان‌هایی مثل اواخر فروردین و تمام شدن تعطیلات نوروزی، خردادماه با شروع فصل امتحانات و اوایل پاییز با شروع مدارس و کم شدن متقاضی برای خرید تور ارزان آنتالیا، می‌توانید تور آنتالیا را با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. تور ارزان آنتالیا را در این ایام بخرید چرا که به دلیل خلوتی با قیمتی بسیار مناسب‌تر پیدا می‌شود.

۳. توجه داشته باشید که ساعت پرواز روی قیمت تور تأثیر مستقیم دارد! معمولاً پروازهای صبح پرطرفدارتر و گران‌تر هستند؛ اما پروازهای عصر و شب قیمت‌های مناسب‌تری دارند. اگر به صرفه‌جویی هزینه‌ها در سفر اهمیت می‌دهید، پروازهای شب را بخرید!

۴. کیفیت تور ارزان آنتالیا با تور معمولی آنتالیا یکسان است! در حقیقت تور ارزان آنتالیا مزیتش همین است! قیمت تور نسبت به تور معمولی حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر است اما با همان خدمات و با همان کیفیت! در زمان‌های خلوت تور آنتالیا ارزان را بخرید و از یک تور باکیفیت با قیمتی بسیار ارزان‌تر لذت ببرید!

۵. یکی از تأثیرگذارترین مسائل روی قیمت تور، قیمت بلیط رفت‌وبرگشت است! در نظر داشته باشید که معمولاً هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شویم (به‌جز مواردی معدود) قیمت بلیط نیز افزایش می‌یابد! اگر بتوانید با یک برنامه‌ریزی منظم بلیط رفت‌وبرگشت خود را از قبل بخرید، هزینه‌ی کمتری پرداخت می‌کنید. در نظر داشته باشید که می‌توانید بلیط خود را تا ۳ الی ۴ ماه زودتر از موعد سفر بخرید. نگران رزرو هتل هم نباشید، معمولاً از ۱ ماه زودتر می‌توانید هتل خود را نیز رزرو کنید.

۶. هتل از دیگر عواملی است که تأثیر مستقیم روی قیمت تور دارد. درجه و ستاره هتل، امکاناتی که هتل ارائه می‌دهد و حتی دوری و نزدیکی هتل به مناطق اصلی و توریستی شهر روی قیمت هتل تأثیر مستقیم دارد. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های تور باید هتلی مناسب را انتخاب کنید. در سایت کی سفر می‌توانید بهترین هتل‌های آنتالیا و نرخ تور آنتالیا ارزان را مشاهده کنید.

غذاهای محلی آنتالیا در تور ارزان آنتالیا

آنتالیا یکی از با قدمت‌ترین شهرهای ترکیه است. فرهنگ حاکم بر این شهر ساحلی نیز حاصل سال‌ها روبه‌رویی بشر با دریا و حوادث گوناگون است. اگر به آنتالیا سفر کردید حتماً غذاهای محلی این شهر را امتحان کنید. در ادامه لیستی از غذاهای محلی آنتالیا قرار می‌دهیم:

الف. شاک شوکای

ب. کوکوی ترکیه

ج. ساج

د. کوله

ه. کباب بره تنوری

و. کومپیر

ز. لاهماجون

تور ارزان آنتالیا و مراکز دیدنی آنتالیا

آنتالیا یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای ترکیه است. بیشتر گردشگران آنتالیا برای لذت بردن از سواحل مدیترانه‌ای و نیلگون آنتالیا به این شهر ساحلی سفر می‌کنند. سواحلی مثل ساحل کمر، لارا، کتبا آلتی، فاسلیس، پاتارا، کلئوپاترا، اولیموس، سورگون و کونیالتی در نوع خود از سواحل خاص مدیترانه‌ای هستند.

جاذبه‌های تاریخی آنتالیا نیز کم نیستند. آنتالیا از جمله شهرهای تاریخی و کهن ترکیه است که فرهنگ و تاریخی منحصربه‌فرد و غنی دارد. در اینجا لیستی از جاذبه‌های تاریخی آنتالیا قرار می‌دهیم:

الف. شهر باستانی آسپندوس

ب. قلعه رومی

ج. غار کارائین

د. دروازه هادریان

ه. مسجد یولی مناره

و. المپیوس و کیمرا

و...

مراکز خرید آنتالیا در تور ارزان آنتالیا

یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر، خرید کردن است! آنتالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست!

از مراکز خرید سنتی و بازارهای روز گرفته تا مراکز خرید مدرن و مجهز. در ادامه فهرست چند مرکز خرید معروف و محبوب در شهر آنتالیا را ذکر می‌کنیم:

الف. مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

ب. مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

ج. مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

و...

هتل‌های آنتالیا در تور ارزان آنتالیا

هتل‌های یو آل آنتالیا در تمام جهان مشهوراند. چندین هتل چند ستاره‌ی بسیار مجلل در آنتالیا فعالیت دارند و هر کدام امکانات مخصوص به خود را ارائه می‌دهند. در اینجا لیست کوتاهی از مشهورترین هتل‌های آنتالیا ارائه می‌دهیم.:

الف. هتل کنکورد آنتالیا

ب. آکرا هتل

ج. کلاب هتل فالکون آنتالیا

و...

تلفن‌های ضروری آنتالیا

کد تلفن: ۹۰

پلیس: ۱۵۵

آمبولانس: ۱۱۲

آتش‌نشانی: ۱۱۰

پلیس ترافیک: ۱۵۴

راهنمای ترکیه: ۱۱۸۱۱

راهنمای فارسی‌زبانان: ۱۱۸۲۲

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هتل های آنتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار

فرارو- رانا پلاس ارتقایافته که ارزان‌ترین گزینه در فهرست محصولات ایرانخودرو است، به‌طور متوسط ۶۶۵ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۶۸۵ میلیون فروخته می‌شود و خریداران رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته رقمی نزدیک ۷۲۰ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌دهند.

تارا اتوماتیک تیپ V۴ که نسبت به مدل‌های تیپ V۲ از آپشن‌های بیشتری برخوردار است، صاحب عنوان گرانقیمت‌ترین سواری فعلی بازار شده و این یکی یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورده.

قیمت تارا اتوماتیک تیپ V۲ به یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان می‌رسد و دنا پلاس توربو اتوماتیک به‌عنوان یکی دیگر از گران‌ترین سواری‌های داخلی، یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. قیمت روز خودرو‌های ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

29 فروردین 1403

30 فروردین 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF7 مدل 1403

875 میلیون تومان

875 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF7 مدل 1402

685 میلیون تومان

685 میلیون تومان

دنا پلاس مدل 1402

840 میلیون تومان

840 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌ مدل 1402

940 میلیون تومان

940 میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل 1402

یک میلیارد و 40 میلیون تومان

یک میلیارد و 40 میلیون تومان

پارس سال XU7p مدل 1402

690 میلیون تومان

690 میلیون تومان

207 با موتور TU3 مدل 1403

705 میلیون تومان

705 میلیون تومان

207 دنده‌ای ارتقایافته مدل 1403

835 میلیون تومان

835 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل 1403

یک میلیارد و 110 میلیون

یک میلیارد و 110 میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل 1403

665 میلیون تومان

665 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل 1403

720 میلیون تومان

720 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1 مدل 1402

835 میلیون تومان

835 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403

یک میلیارد و 35 میلیون تومان

یک میلیارد و 35 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4 مدل 1403

یک میلیارد و 185 میلیون تومان

یک میلیارد و 185 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402

685 میلیون تومان

685 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟