Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین مرعشیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرنگی کاران خوزستان در رقابتهای جام تختی همچون ادوار گذشته بسیار خوب ظاهر شدند و کشتیهای تاثیرگذاری گرفتند که در نهایت منجر به کسب چهار نشان طلا، چهار نقره و ۶ برنز شد. 

وی افزود: در این رقابت‌ها پویا ناصرپور، مهدی محسن‌نژاد، حسین اسدی و امین کاویانی‌نژاد به مدال طلا رسیدند همچنین ایمان محمدی، پویا دادمرز، حسین الیاسی و رامین طاهری مدال نقره کسب کردند همچنین محمد ناقوسی، محمد حسنوند، میلاد رضانژاد، امیرحسین خونساری، محمد شربی‌نیازی و امین میرزازاده نشان برنز رقابت‌های بین‌المللی و معتبر جام تختی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: خوزستان با ۲۹ کشتی گیر در جام تختی بالاترین سهمیه را در بین استانهای کشور داشت که از این تعداد ۱۴ نفر موفق به کسب مدال شدند که نتیجه قابل قبولی است.تیم ایران با کسب ۳۹ نشان و ۲۵۰ امتیاز موفق به قهرمانی در این پیکارها شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون نگاه مثبتی به کشتی خوزستان دارد گفت: کشتی گیران استان در سال جاری بیش از یکصد مدال رنگارنگ در رقابتهای داخلی و خارجی کسب کردند که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشتیم به همین دلیل انتظار داریم که بیش از پیش از کشتی خوزستان حمایت شود.

مرعشیان با بیان اینکه اولویت هیات کشتی استان در چند سال اخیر توجه و رسیدگی به رده‌های پایه است گفت: از ابتدای امسال تاکنون درحد توان خود به هیات های شهرستانی کمک کردیم و سعی کردیم به رده‌های سنی پایه نگاه ویژه ای داشته باشیم.

برچسب‌ها کشتی فدراسیون کشتی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فدراسیون کشتی اهواز کشتی فدراسیون کشتی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۴۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک

به گزارش همشهری انلاین محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران عبور کند.

سعید اسماعیلی ستاره ۲۰ ساله کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان، چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا نیز با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

طبق شنیده‌ها کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده اعزامی ایران به المپیک پاریس، قصد دارد گرایی و اسماعیلی را به تورنمنت رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود،‌ اعزام کنند تا در نهایت با توجه به نتایج به دست آمده یا مبارزه رو در رو نسبت به انتخاب ملی‌پوش اعزامی ایران به المپیک از میان گرایی و اسماعیلی اقدام کند.

توانایی‌های فنی اسماعیلی در حدی است که برخی کارشناسان و تصمیم‌گیران فنی او را فنی ترین فرنگی‌کارد ایران بعد از دوران طلایی حمید سوریان می‌دانند.

از سوی دیگر گرایی نیز هر چند طی یکی دو سال اخیر از دوران اوج خود فاصله گرفته و با مشکل کاهش وزن نیز روبرو است، اما نمی‌توان به سادگی از کنار شایستگی و تجربه او گذشت.

کد خبر 846625 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • مهمدی و کاویانی‌نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • سرِ سالم دِیک در جمع کشتی‌گیران در آستانه بازنشستگی آمریکا
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند