Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@22:24:12 GMT

استارت ماشین سازی با شیخ لاری علیه سپاهان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۱۱۸

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان تعطیلات زمستانی لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از تیم سپاهان اصفهان میزبانی می‌کند. در کنار تیم‌های استقلال تهران، شهرخودرو مشهد و پرسپولیس تهران، ماشین سازی چهارمین تیم در تعطیلات زمستانی بود که به همکاری سرمربی نیم فصل اول خود پایان داد و سرمربی جدیدی را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول خطیبی پس از 16 بازی رسمی در لیگ برتر این تیم را ترک کرد و به آلومینیوم اراک رفت. خطیبی طی این مسابقات به 6 پیروزی، 4 تساوی و 6 شکست دست پیدا کرد و با کسب 22 امتیاز در فاصله کم از نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان در رده نهم جدول رده بندی ایستاد.

به دنبال برکناری خطیبی و پایان کاری او با سبزقباها،‌ احد شیخ لاری، بازیکن سابق تیم فوتبال ماشین و تراکتور سازی تبریز هدایت این تیم را تا پایان فصل برعهده گرفت. شیخ لاری که در مدت زمان تعطیلات موفق نشد به همراه شاگردانش به اردوی تدارکاتی برود برای یک بازی دوستانه به تهران سفر کرد و با گل گهر مصاف داد.

شیخ لاری که در دوران حرفه‌ای به عنوان یک مهاجم بازی می‌کرد و عضو تیم ملی فوتبال ایران هم بوده به نظر می‌رسد تفکرات هجومی داشته باشد مگر اینکه او تصمیم بگیرد همانند اواخر دوران حرفه‌ای اش که به عنوان یک مدافع بازی می‌کرد سبک متفاوتی داشته باشد.

سرمربی ماشین سازی طی فصل جاری به عنوان سرپرست تیم تراکتور تبریز حضور داشت پس از برکناری مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی موقت برای دو دیدار روی نیمکت این تیم حضور داشت که به یک شکست و یک تساوی دست پیدا کرد. شیخ لاری در دربی تبریز مقابل خطیبی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و برابر شاهین هم به تساوی بدون گل رضایت داد.

ماشین سازی در بازی دور رفت لیگ نوزدهم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و گل دقیقه 20 علی قربانی سه امتیاز را برای تیم امیرقلعه نویی به ارمغان آورده بود. در 4 مصاف گذشته این دو تیم سهم سپاهان دو پیروزی و سهم ماشین سازی هم یک برتری بوده است. آخرین دیداری که ماشین سازی میزبان سپاهان بود آنها به تساوی یک بر یک دست پیدا کرده بودند و باید دید آنها در خانه شکست ناپذیر باقی می‌مانند یا خیر.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپاهان اصفهان ماشین سازی تبریز احد شیخ لاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فصل گذشته یکی از حساس‌ترین رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد و در پایان تیم فوتبال تراکتور موفق شد ۳ امتیاز سرنوشت‌ساز را در مسیر قهرمانی از مورایس و شاگردانش بگیرد.

به گزارش ورزش سه، اتفاقات این مسابقه نظیر استفاده از لیزر و موارد داوری که دو پنالتی به سود سپاهان طبق نظر کارشناسان گرفته نشد، سبب شد تا پیش از بازی برگشت دو تیم در فصل جدید که بار دیگر در شرایط بییار حساسی برگزار می‌شود گفتگویی با رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان داشته باشیم. فتاحی در این گفتگو تهدید کرده اگر قرار به تکرار اتفاقات فصل گذشته باشد به تیمش اجازه بازی نمی‌دهد. او همچنین از مسئولان خواسته از VAR برای این بازی استفاده شود تا اشکالات و ابهامات از بین برود.

این مسابقه حساس‌ترین بازی فصل است
رضا فتاحی با اشاره به دیدار پیش‌روی تیم‌های سپاهان و تراکتور و اهمیت این مسابقه اظهار داشت: رقابت حساس بین تیم‌های سپاهان و تراکتور، کیفیت دو تیم و اتفاقات فصل گذشته در جریان بازی، این مسابقه را به حساس‌ترین دیدار فصل تبدیل کرده است.

به این مسابقه توجه کنید
وی ادامه داد: این حساسیت بازی بیش از هرچیز بر اهمیت نظم و انضباط و مدیریت صحیح مسابقه می‌افزاید و امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز به خوبی این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

اتفاقات فصل گذشته تاسف‌برانگیز بود
مدیر تیم سپاهان با اظهار تأسف از مسائل صورت گرفته در دیدار فصل گذشته تراکتور و سپاهان گفت: متاسفانه فصل گذشته در بازی برگشت دو تیم، اتفاقات عجیبی صورت گرفت که در نوع خود عجیب و تأسف‌برانگیز بود و موضوع قابل توجه آنکه نه در طول بازی و نه پس از آن، هیچ کس برخوردی با این اتفاقات نکرد.

اتفاقات داوری آسیب زیادی به ما زد
وی ادامه داد: حتی باوجود اینکه در طول مسابقه نیز بارها این موضوع را به ناظر مسابقه متذکر شدیم، هیچ حرکتی را ندیدیم و هیچ برخورد جدی با موضوع نشد. اتفاقات داوری نیز موضوعی بود که آسیب بسیاری به تیم ما در همان دیدار وارد کرد.

چرا مسابقه متوقف نشد؟!
فتاحی با بیان اینکه شرایط مسابقه، برای برگزاری بازی اصلاً مناسب نبود، گفت: همه دیدند که در طول این مسابقه ۹۰ دقیقه لیزر در چشمان دروازه‌بان و سایر بازیکنان سپاهان بود اما هیچ کس این موضوع را جدی نگرفت؛ سوال من این است دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که برگزاری یک مسابقه متوقف شود؟!

در صورت تکرار اتفاقات تیم را بیرون می‌کشیم
وی گفت: لازم است این موضوع را متذکر شویم که در صورت تکرار اتفاقات مشابه، در هر دقیقه از مسابقه که باشد، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم و تبعات آن را کسانی قبول کنند که باعث ایجاد چنین شرایطی برای مسابقه شدند.

از داوران باتجربه استفاده کنید
مدیر تیم فوتبال سپاهان با اشاره به انتخاب داوران کم‌تجربه برای دیدارهای مختلف سپاهان در فصل جاری و اهمیت انتخاب داور این مسابقه گفت: امیدوار هستم با توجه به اهمیت دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور و مسائل مختلف، از داوران باتجربه در این مسابقه استفاده شود.

ناظر و نماینده ویژه استخدام کنید
وی ادامه داد: از فدراسیون فوتبال می‌خواهیم بهترین داور و بهترین نماینده را بگذارند و ناظر ویژه و نماینده ویژه برای این مسابقه مستقر شوند تا اتفاقات بازی فصل گذشته تکرار نشود چراکه اتفاقات بازی فصل گذشته، روز تلخی را برای فوتبال ایران رقم زد.

فرصت استفاده از وی ای آر مهیاست
فتاحی در خصوص ضعف قابل توجه داوری در دیدارهای مختلف سپاهان به بعضاً منجر به محرومیت داوران هم شده، ادامه داد: باتوجه به صحبت‌های آقای تاج، رئیس فدراسیون در خصوص ورود ۲ دستگاه VAR به کشور و نظر به اینکه این بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، می‌توان این مسابقه را فرصتی برای استفاده از این دستگاه قلمداد کرد.

با وی ای آر نگرانی درباره داوری را رفع کنید
وی ضمن درخواست از فدراسیون فوتبال در خصوص استقرار این دستگاه در ورزشگاه یادگار تبریز بیان کرد: انتظار داریم در یکی از مهمترین بازی‌های سال که ۱۵ فروردین برگزار می‌شود، VAR پرتابل در محل ورزشگاه تبریز مستقر شود و نگرانی تیم‌ها از بابت داوری در این بازی برطرف شود.

استفاده از VAR کیفیت بازی را بالا می‌برد
مدیر تیم سپاهان اضافه کرد: با توجه به اینکه چندین داور ایرانی مجوز استفاده از VAR را دریافت کرده‌اند، استفاده از این دستگاه در این بازی، می‌تواند زمینه ارتقای کیفیت مسابقات و افزایش سلامت بازی‌ها را فراهم کند.

جو مناسب نباشد وارد بازی نمی‌شویم

وی همچنین به فضای هواداری این مسابقه اشاره کرد و گفت: متأسفانه طی روزهای گذشته در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتور، مسائلی در خصوص استفاده از حجم عظیم مواد دودزا مطرح بوده و در صورت وقوع این اتفاق، انتظار برخورد لحظه‌ای، با این موضوع وجود دارد. تأکید می‌کنم در صورت بی‌توجهی نسبت به این موضوع، تا زمانی که هوای ورزشگاه مناسب برگزاری مسابقه نشود، درون زمین نخواهیم رفت.

مسیر رفتن به ورزشگاه را تغییر دهید
وی اضافه کرد: از سوی دیگر متأسفانه فصل گذشته در مسیر ورزشگاه، تیم ما حدود ۱.۵ ساعت در مسیر بود و تنها ۴۵ دقیقه قبل از شروع بازی، به ورزشگاه رسیدیم که همین مسئله باعث شد با درخواست ما، بازی عقب بیفتد. امیدوارم در بازی پیش‌رو، مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار، مسیر مناسبی باشد و راهکاری در این خصوص اندیشیده شود که مشکلات فصل گذشته تکرار نشود.

ارتباط خوب تیم‌ها را با عدم مدیریت خراب نکنید
مدیر تیم سپاهان گفت: امیدوارم برگزارکنندگان مسابقه و مسئولان فدراسیون نگذارند ارتباط خوب تیم‌ها با یکدیگر به خاطر نبود مدیریت صحیح و نظارت ناکافی از بین برود و فضای فوتبال به سمت تنش پیش رود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889045

دیگر خبرها

  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان تهدید به بازی نکردن مقابل تراکتور کرد
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • نابسامانی مدیریتی وخریدهای جنجالی/ شوک‌هایی که رنگ زردها را پراند
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!