Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگهبان گفت: مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش بندر کرگان شهرستان میناب در اقدامی خداپسندانه به تأمین اقلام و لوازم ضروری موردنیاز سیل‌زدگان شهرستان جاسک هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

« اسماعیل نگهبان »، رئیس کمیته امداد بخش بندزرک شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان که منجر به بروز سیل اخیر در دو استان شد، کمیته امداد بندرزک نیز همزمان با سایر ادارات استان، اقدام به رایزنی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور تأمین نیازهای ضروری سیل‌زدگان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در همین راستا مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش بندر کرگان شهرستان میناب در اقدامی خداپسندانه به تأمین اقلام و لوازم ضروری سیل‌زدگان شهرستان جاسک هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.


 

رئیس کمیته امداد بخش بنذرک شهرستان میناب ادامه داد: محموله‌های اهدایی با تلاش شورای اسلامی، دهیاری و مردم نیکوکار منطقه کرگان تأمین‌شده و شامل پوشاک، پتو، موکت، مواد غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش 78 میلیون و 400 هزار تومان است که به وسیله یک کامیون و دو دستگاه خودرو وانت به مناطق سیل‌زده در شهرستان جاسک و استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

 

 نگهبان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش بنذرک شهرستان میناب به شکلی برنامه‌ریزی‌ کرده است این اقلام تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان در مناطق سیل‌زده توزیع شود.

 

وی، ضمن تشکر از مردم نیکوکار که همیشه یاریگر نیازمندان هستند، گفت: مردم خیراندیش می‌توانند از طریق واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۱۶۹ بنام کمیته امداد نزد بانک ملی به هم‌وطنان سیل‌زده کمک کنند.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کمک به سیل زدگان بندر کرگان شهرستان میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: در مجموع بارندگی‌های اخیر به ۶۰ اثر و بنای تاریخی در سطح استان سیستان وبلوچستان خسارت‌هایی بین ۱۵ تا ۹۰ درصد با بار مالی ۱۸۴ میلیارد ریال وارد کرده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد هادی طهرانی مقدم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال به بنا‌ها و آثار تاریخی استان آسیب وارد کرد.

وی افزود: در بارندگی‌های شدیدی که هفته‌های اخیر در سیستان و بلوچستان رخ داد بخش زیادی از بنا‌ها و آثار تاریخی استان خسارت‌هایی از ۱۵ تا ۹۰درصد دیدند.

وی ادامه داد: در همین راستا و پس از ارزیابی و بررسی‌های کارشناسان میراث‌فرهنگی سیستان وبلوچستان، مسجد تاریخی عبدالقادر واقع در نیکشهر با ریزش حصار، دیوار‌ها و نفوذ آب مواجه شد که طبق ارزیابی کارشناسان حدود ۹۰درصد دچار خسارت شده که بیشترین خسارت را در میان آثار دیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قلعه فیروزآباد راسک و آتشکده کله گنگ نیز به دلیل ریزش دیوار‌ها ۵۰ درصد تخریب شدند.

وی بیان کرد: همچنین بافت قلعه نو زهک، قلعه کنت سراوان و مقابر سورو و شیشه ریز سیب و سوران به دلیل ریزش دیوار‌ها و نفوذ آب و رطوبت و از بین رفتن کاهگل‌ها تا ۴۵ درصد دچار تخریب شدند.

طهرانی‌مقدم گفت: برج‌ها و دیوار‌ها و فضا‌های داخلی قلعه‌هایی مانند انوشیروان چابهار، دانش‌سرای مقدماتی زاهدان، قلعه تیس چابهار و قلعه بمپور هم به دلایلی همچون شستشوی کاهگل ها، نفوذ آب و ریزش دچار تخریب شده و خسارت‌هایی تا ۴۰ درصد به هر کدام از این بنا‌ها وارد شده است.

وی بیان کرد: در مجموع بارندگی‌های اخیر به ۶۰ اثر و بنای تاریخی در سطح استان سیستان وبلوچستان خسارت‌هایی بین ۱۵ تا ۹۰ درصد وارد کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تا این لحظه میزان برآورد خسارت وارده شده به این بنا‌ها بر اثر بارندگی و سیلاب‌ها بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال تخمین زده شده است و بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی ممکن است بارندگی‌هایی که در روز‌های آینده خواهیم داشت میزان خسارت را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان