Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@21:16:38 GMT

تردد با زنجیر چرخ در جاده‌های ۶ استان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۲۲۹

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان‌های خراسان شمالی، زنجان و اردبیل، محور آزادراه تبریز – زنجان استان آذربایجان شرقی، محورهای سیاهکل-دیلمان، آستارا-اردبیل، ماسوله و امامزاده ابراهیم استان گیلان، محورهای کیاسر-سمنان، ارتفاعات کندوان، هراز و فیروزکوه استان مازندران، محورهای توسکستان-شاهرود، آزادشهر- خوش ییلاق و جنگل گلستان-چمن بید استان گلستان، محورهمدان – گل تپه در محدوده گردنه سوباشی در استان همدان و محور ایلام – سرابله استان ایلام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، بارش باران نیز در اکثر محورهای استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و ایلام مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه به مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از محورهای کشور اشاره کرد و افزود:‌ مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محور بستان آباد استان آذربایجان شرقی، محور قزوین-رشت گردنه کوهین استان قزوین، محور الیگودرز – اصفهان استان لرستان و محور دیواندره – بیجار استان کردستان مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از جاده‌های کشور نیز تاکید کرد و گفت: تردد در محورهای اسالم-خلخال، سیاهکل-دیلمان، آستارا- اردبیل و امامزاده ابراهیم استان گیلان، محور مهاباد-سردشت گردنه زمزیران استان آذربایجان غربی، محورهای زنجان-طارم، زنجان-تهم و زنجان-دندی استان زنجان، محورهای توسکستان-شاهرود و آزادشهر- خوش ییلاق استان گلستان، محور بجنورد – آشخانه استان خراسان شمالی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری تردد در همه جاده های استان گلستان/پل بایلر پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ عادل مصدقی گفت: اواخر دیشب که محور اصلی گنبدکاووس - کلاله در محل پل بایلر به علت طغیان رودخانه مسدود شده بود که با تلاش راهداران پاکسازی شده و تردد در این منطقه نیز برقرار شده است.

او ادامه داد: همه محور‌های استان باز و تردد در آنها برقرار است.

مصدقی افزود: رانندگان با توجه به لغزندگی در محور‌های کوهستانی، لازم است که احتیاط کنند.

او گفت: رانندگان برای عبور از مناطق کوهستانی تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و قبل از شروع سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها می‌توانند از سامانه ۱۴۱ استعلام بگیرند.

استان گلستان بالغ بر ۵ هزار و ۲۵۱ کیلومتر انواع بزرگراه و راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و کوهستانی است.

دیگر خبرها

  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • تردد نوروزی حدود ۲ میلیون خودرو در محورهای گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در زنجان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروز در زنجان
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها
  • برقراری تردد در همه جاده های استان گلستان/پل بایلر پاکسازی شد
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد