Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:36:13 GMT

مه غلیظ دید افقی در ایرانشهر را به ۹۰۰ متر کاهش داد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۲۳۳

مه غلیظ دید افقی در ایرانشهر را به ۹۰۰ متر کاهش داد

محمود دیانتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مه غلیظ در نتیجه افزایش رطوبت نسبی هوا در ایرانشهر به ۱۰۰ درصد تشکیل شده که بیش از یک ساعت تداوم داشت.
وی ادامه داد: باقی ماندن رطوبت بالای ناشی از بارش‌های روز گذشته و شرایط تابشی در ایرانشهر سبب شد تا امروز مه غلیظ در این شهر روی دهد.
رییس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شعاع دید افقی در ایرانشهر به حال عادی بازگشته است، افزود: هم‌اینک آسمان این شهر قدری ابری و دمای هوا حدود ۱۸ درجه سلسیوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر از ۱۶ ایستگاه بارانسنجی تحت مدیریت هواشناسی ایرنشهر بارندگی گزارش شده که میزان بارش‌ها در این شهر ۱۰ میلی‌متر بوده است.
دیانتی ادامه داد: همچنین از ایستگاه‌های «دلگان» ۲۵، «چاه شور ۲» ۱۸، «بزمان» و «تیغ آب دامن» ۱۴، جبرآباد ۱۳ و «چاه محمد» و «شیبان دامن» ۱۲ میلیمتر باران گزارش شده است.

به گفته کارشناس روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ۲ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه ایرانشهر به دلیل شرایط جوی این فرودگاه لغو شد.

حمید بارانی اظهار داشت: پرواز شماره ۴۵۲۷/۴۵۲۶ هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - ایرانشهر- تهران که قرار بود ساعت ۶:۲۰ صبح با خروج از مهرآباد و در ساعت ۸:۲۰ ورود به ایرانشهر انجام شود به دلیل شرایط نامساعد جوی، مه غلیظ و دید افقی کم لغو شد.

وی ادامه داد: این پرواز قرار بود ساعت ۱۰ از فرودگاه ایرانشهر به سمت فرودگاه مهرآباد انجام شود که به دلیل شرایط جوی لغو شد.

کارشناس روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: پرواز تهران - ایرانشهر از ۳ هفته قبل به صورت مستقیم انجام می‌شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان هواشناسی كشور ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان هواشناسی كشور ایرانشهر سیستان و بلوچستان سازمان هواشناسی كشور ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت

مهدی گلوی   اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱ هزار و ۵۹۵ تماس با مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است.

وی افزود: ۴۸ درصد نیز موارد فوتی در حوادث ترافیکی نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: در راستای سهولت دسترسی مسافران نوروزی، بروشورهایی حاوی مشخصات مراکز بهداشتی درمانی و نوع خدمتی که در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌دهند تهیه و در بین مردم و مسافران پخش شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان