Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۱۰ دیدار در شرق و غرب آمریکا پیگیری شد و تیم‌های مختلف به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم بسکتبال سلتیک بوستون در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های کنفرانس شرق به مصاف اورلاندو رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۱۰۹ - ۹۸ برنده بازی شود و سومین برد فصلش را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورنتو رپتورز هم در یکی دیگر از دیدار‌های مهم کنفرانس شرق با نتیجه ۱۱۸ -۱۱۲ نیویورک را برد تا با کسب سی و یکمین برد فصلش به جایگاه سوم این کنفرانس برسد.

لس آنجلس کلیپرز هم در یکی از دیدار‌های مهم با میامی بازی کرد و در پایان این بازی نزدیک ۱۲۲ - ۱۱۷ برنده شد تا سی و دومین برد فصلش را به دست آورد.

نتایج رقابت‌های امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید:

پیروزی مدعیان شرق و غرب برابر حریفان

پیروزی سخت ایندیانا برابر مینه سوتا /برد بی دردسر میامی مقابل اوکلاهاما

پیروزی نزدیک سن آنتونیو برابر تورنتو / زور کلیپرز به دنور نرسید

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دیدار تیم‌های فوتبال دختران جوان ایران و ترکمنستان در مسابقات آسیای میانه (کافا) امروز در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.   گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.   نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.   مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.   سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان