Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم بسکتبال مهرام گفت: بضاعتی که نسبت به سایر تیم‌ها داریم تاکنون در لیگ خوب هم نتیجه گرفته‌ایم و هم فراتر از انتظار ظاهر شده‌ایم، تاریخ انتشار: 11:37 - 05 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۹۹۹۴

صمد نیکخواه‌بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شکست تیم مهرام مقابل پتروشیمی بندر امام در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما مقابل پتروشیمی خیلی خوب و تحسین‌برانگیز بازی کردیم اما بیشتر امتیازات آنها از طریق ضربه پرتاب پنالتی حاصل شد به نحوی که در کوارتر سوم یا چهارم هر چی تکان می‌خوردیم، داور برای آنها ضربه پنالتی اعلام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و حامد سهراب‌نژاد در تیممان مصدوم هستیم. خود من نباید در این دیدار بازی می‌کردم اما برای کمک به تیمم مجبور شدم بازی کنم.

وی ادامه داد: پتروشیمی بازیکنان و کادرفنی بزرگی در اختیار دارد، اما جوانان تیم ما هم خوب هستند. با بضاعتی که نسبت به سایر تیم‌ها داریم تاکنون در لیگ خوب هم نتیجه گرفته‌ایم و هم فراتر از انتظار ظاهر شده‌ایم، سعی می‌کنیم روند خوبی را در ادامه فصل داشته باشیم. از آنجایی که چهار و پنج تیم اول لیگ خوب هستند، سعی می‌کنیم در ادامه راه بازی‌های خودمان را با برد پشت سر بگذاریم تا با شرایط بهتری به پلی‌آف برویم.

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام گفت: تمام بازیکنان از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم مهرام دریغ نمی‌کنند. تلاش می‌کنیم در ادامه مسیر سختی که پیش‌رو داریم نتایج بهتری را در لیگ برتر بسکتبال کسب کنیم. تیم ما نفرات جوان و باتجربه دارد که همین موضوع باعث فراز و نشیب‌های زیادی شده است.

بیشتر بخوانید: مظفری: از غیبت نیکخواه‌بهرامی سورپرایز شدیم!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی مهرام پتروشیمی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار

تین نیوز

قزوین- سارا غلامی|  سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر افرود: در کشور بالغ بر ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشته است که تمامی این اتوبوس ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.

وی افرود: پلیس راهور  به دلیل تغییر در ارکان خودرو  ازتعویض پلاک و انتقال مالکیت  خودرو جلوگیری می نماید، بر این اساس،  سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می باشد اقدام نموده است.

به گزارش تین نیوز  ، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین، خاطر نشان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می گردد.

این مسئول در خصوص سه روش پیشنهادی در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر قزوین تشریح کرد: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز  است 

تقوی ادامه داد: روش دوم نیز بهره بردار می تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت 5 سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد.و در صورت نیاز به اورهال کردن خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی در خاتمه بیان کرد: در روش سوم بهره بردار می تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت نموده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت