Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل باغستانی سرمربی تیم واترپلو پیشگامان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: واترپلوییست‌های جوان یزدی در بازی پایانی دور حذفی لیگ برتر واترپلو کشور با پذیرش شکست مقابل تیم پرسپولیس تهران به کار خو پایان دادند.

او افزود: هدف اصلی از حضور این تیم در لیگ برتر امسال کسب تجربه بود که امیدواریم با تداوم تلاش واترپلوییست‌ها یزدی آینده خوبی در انتظار این رشته ورزشی در استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغستانی شاکله اصلی تیم لیگ برتری واترپلو پیشگامان را جوانان زیر ۱۷ سال عنوان کرد و افزود: تیم زیر ۱۷ سال پیشگامان در چند سال گذشته همواره در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب سکو شده و این نشان از مسیر درست آموزش رشته واترپلو در استان یزد است.

تیم واترپلو پیشگامان که امسال برای نخستین بار در لیگ برتر واترپلو کشور شرکت می‌کند از کادر و بازیکنان کاملا بومی تشکیل شده است.

این تیم بیش از هفت سال به صورت منظم و حرفه‌ای به تمرین پرداخته و قهرمانی‌های متعددی در رده‌های سنی گوناگون در کشور کسب کرده است.

تعداد زیادی از این بازیکنان تیم واترپلو پیشگامان تاکنون به اردو‌های تیم ملی دعوت شده اند و سه واترپلوییست یزدی از این جمع نیز با تیم‌های ملی در مسابقات بین المللی حضور یافته اند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر واترپلو واترپلو پیشگامان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بی‌شک ژوزه مورایس و شاگردانش حساب ویژه‌ای برای موفقیت در جام حذفی امسال باز کرده‌اند تا به نوعی نتایج نه چندان خوب خود در لیگ برتر را با قهرمانی در این جام جبران کنند.

هرچند این تیم روی کاغذ بازی آسانی مقابل تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی دارند، اما نتایج این تیم در دو فصل اخیر جام حذفی سبب نگرانی هواداران سپاهان شده است.

سپاهان در جام حذفی لیگ بیست و یکم با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم اراک از گردونه رقابت‌ها حذف شد. این تیم سال گذشته نیز در نخستین فصل حضور مورایس با شکست پرگل 4 بر 2 مقابل پرسپولیس در اصفهان از رقابت‌ها کنار رفت تا آخرین حضور طلایی پوشان در جمع 8 تیم برتر جام حذفی به فصل 1400-1399 برگردد.

جایی که شاگردان نوید کیا بعد از پیروزی مقابل تیم‌های مس رفسنجان و خوشه طلایی ساوه در اهواز به مصاف فولاد نکونام رفتند و در پایان با شکست در ضربات پنالتی از این جام کنار رفتند.

جالب آنکه از آخرین قهرمانی سپاهانی‌ها در جام حذفی، یازده سال می‌گذرد و بنظر می‌رسد شاگردان مورایس از انگیزه بالایی برای جبران ناکامی‌های سال‌های اخیر سپاهان در جام حذفی برخوردار هستند.

دیگر خبرها

  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود