Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@23:29:44 GMT

حسین فیروزی رفت؛ خبر کوتاه بود و ناراحت کننده!

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۴۶۷

حسین فیروزی رفت؛ خبر کوتاه بود و ناراحت کننده!

چرا اینقدر بی خبر رفتی آقای فیروزی؟؟ چرا چراغ خاموش؟؟ کاش می ماندی و قطار توسعه کردستان را به مقصد می رساندی!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، چند روز پیش خبری منتشر شد با این عنوان: حسین فیروزی رفت...

 وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم و در عین حال خیلی ناراحت !

چرا اینقدر بی خبر رفتی آقای فیروزی؟؟ چرا چراغ خاموش؟؟ کاش می ماندی و قطار توسعه کردستان را به مقصد می رساندی!

برای افرادی که خوب ایشان را نمی شناسند این توضیح را بدهم که فیروزی اصالتا سقزی بود، کارشناسی زیست شناسی داشت و تا قبل از اینکه وارد دنیای پر خیر و برکت سیاست( البته برای او) شود معلم زیست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رمز موفقیت و پیشرفت او چه بود که به این جایگاه و مقام رسید؟؟ وی در سال 92 به همراه دیگر فرصت طلبان به ستاد عارف رفت و با انصراف عارف از کاندیداتوری کوچ اجباری کرد به ستاد روحانی و این رفتن به ستاد روحانی شد رمز موفقیت و پلکان ترقی برای قهرمان قصه ما…

بعد از انتخابات، حسن شد رئیس جمهور و حسین در سودای استانداری بود اما علیرغم تلاشهای فراوان و این در و آن در زدن نشد که نشد و در نهایت به معاون استانداری رضایت داد و قهرمان قصه ما که تا آن زمان حتی یک مقاله در مورد توسعه نخوانده بود به معاون توسعه و امور اقتصادی استانداری منصوب شد و سکاندار توسعه استان محروم و مظلوم کردستان شد.

کمی آنطرف تر هم دوست و یار دیرین او بهرام نصرالهی زاده با تحصیلات جغرافیای سیاسی و بدون اینکه حتی یک دوره یک ساعته بودجه ای را در سازمان برنامه دیده باشد به سمت ریاست سازمان برنامه و بودجه منصوب شد و شریان بودجه استان به او سپرده شد و بدین ترتیب این دو نفر با این مشخصات و تحصیلات مسئول بودجه، اقتصاد و توسعه استان شدند.

بهرحال ...

آقای فیروزی شش سال فرصت طلایی تکرار نشدنی در اختیار شما بود و می توانستید خیلی کارها در حوزه توسعه استان انجام دهید که انجام ندادید و فرصت سوزی کردید. در این شش سال استانهای دیگر پیشرفت کردند و توسعه پیدا کردند و کردستان فقط و فقط در جا زد و در خیلی موارد حتی عقب گرد هم داشت.

کاک حسین راضی به رفتن نبودیم و کاش می ماندی. بنده لحظه شماری می کردم برای دوازدهم مرداد 1400 و اتمام دولت و محاکمه شما!! محاکمه شما به علت هدر رفت سالهای طلایی کردستان، محاکمه به علت وقت کشی و دادن هزاران وعده و وعید بی پایه و اساس، محاکمه به علت سرگرم کردن مردم و محاکمه به علت سیاسی کاری و حزب بازی و جناح بازی به جای کار اجرایی و توسعه ای.

اما رفتی و فرار را بر قرار ترجیح دادی، وعده ما باشد برای دادگاه عدل الهی اما یک سری سوالات و ابهامات هست که امیدوارم جوابی برای آن داشته باشید.

اول اینکه شما که عنوان دکتر را یدک می کشید از کدام دانشگاه دکترا گرفته ای؟؟ اگر زحمت نیست موضوع پایان نامه و نام استاد راهنمای خود را همراه سال ورود به دانشگاه و سال فارغ التحصیلی را برای مردم توضیح دهید.

دوم اینکه در طول شش سال مدیریت خود چند صد بار به تهران سفر کردی؟؟ چند بار آن برای کار حزبی و سیاسی و شرکت در جلسات و همایش های شورای هماهنگی فرصت طلبان بود؟؟ چند بار آن برای انجام کارهای شخصی و خانوادگی بود؟؟ چند بار آن برای ادامه تحصیل بود؟؟ و چند بار آن برای پیگیری امورات مردم و استان بود؟؟

جناب فیروزی در طول شش سال مدیریت شما بر قطار توسعه کردستان دهها مقام کشوری به استان سفر کردند. دوبار سفر نوبخت، دوبار سفر نعمت زاده وزیر اسبق صمت، دوبار سفر وزیر کشور، یک بار سفر رئیس جمهور و دهها سفر دیگر. اکنون وقت آن است که قبل از رفتن گزارشی مستند ازاین سفرها و چگونگی مصوبات آن سفرها و اعتبارات تخصیص داده شده در آن سفرها به کردستان را به مردم ارائه دهید.

اگر به یاد داشته باشید پانزدهم بهمن ماه 94 نعمت زاده سفری به کردستان داشت و دهها پروژه را کلنگ زنی کرد و صدها میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های صنعتی تخصیص داد، چه بر سر آن مصوبات آمد و شما به عنوان مسئول توسعه کردستان چه اقداماتی برای جذب آن اعتبارات و عملیاتی شدن آن طرح ها انجام دادید؟؟

و اکنون نگاهی به جلسه تودیع شما ...

آقای فیروزی قطعا در جلسه تودیع خود یک سری آمارهای بی پایه و اساس، دهن پرکن و عجیب و غریب را ارائه خواهید داد که از سال 92 به بعد اتفاق افتاده است. مانند اینکه تا قبل از سال 92 مردم کردستان با گاری و اسب در خیابانها تردد می کردند و آب آشامیدنی لوله کشی نداشتند و گاز نداشتند و بچه ها برای تحصیل باید به استانهای همجوار می رفتند اما من آمدم و چنین و چنان کردم.

اما واقعیت چیست؟؟

واقعیت چیزی است که در جامعه نمود، ظهور و بروز پیدا کرده است. بیکاری نسبت به سال 92 دهها برابر، رکود نسبت به سال 92 دهها برابر، ورشکستگی کارگاه ها ده ها برابر، گسترش دست فروشی در سطح شهر نسبت به سال 92 دهها برابر، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی صفر و زیر صفر و خیلی موارد دیگر.

حالا شما هر آمار خلاف واقعی دلتان خواست ارائه دهید.

قطعا در جلسه تودیع خود دو بهانه خواهی آورد و تمام ندانم کاری ها و تمام بی تدبیری ها و بی مسئولیتی های خود و مجموعه خود را و علت تمام کاستی ها و عقب ماندگی های استان را با این دو بهانه توجیه خواهی نمود.

یکم کمبود اعتبار و دوم عدم همکاری بانکها با مجموعه دولت. که در اینجا پیشاپیش جواب شما را خواهم داد. چرا در سایر استانهای برخوردار مانند اصفهان، تبریز، سمنان و قزوین کمبود اعتبار نیست و بانکها با مجموعه دولت همکاری می کنند؟؟ می دانید چرا؟؟ چون فیروزی اینکاره نبود، چون فیروزی اقتدار نداشت، چون فیروزی اشتباهی بود و چون فیروزی فقط به دلیل رئیس ستاد روحانی بودن در سال 92 این سمت به او داده شده بود نه بر اساس شایستگی و تجربه و تخصص و توانایی و کاش در جلسه تودیع خود به جای بهانه آوردن های عجیب و غریب و بجای آسمان را با ریسمان بافتن و حاشیه رفتن و خطا را گردن این و آن انداختن به این موارد اعتراف می کردی، اعتراف می کردی به عدم توانایی، اعتراف می کردی به ناواردی و اعتراف می کردی به اشتباهی بودن در آن سمت و مسئولیت.

و در نهایت درخواستی از شما، وقتی رفتی در را پشت سرت محکم ببند و دیگر هم برنگرد، چون قرار نیست شش سال استان را با تصمیم گیری های غلط خود و با ناشیانه گری نابود کردی اکنون هم در تهران بازهم در امورات استان و در عزل و نصب ها دخالت کنی و امر و نهی کنی، کردستان به اندازه کافی پدر خوانده دارد و به پدر خوانده جدید نیاز ندارد.

دلیر بهمنی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ فرزاد اوجانی در سفر به استان کردستان و بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و برنامه‌های نوروزگاهی که در خانه کُرد سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: کردستان استانی با طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوان است که همواره موجب جذب گردشگران فراوانی به ‌سوی این منطقه شده است.

وی افزود: علاوه بر تفرجگاه‌ها و اماکن تاریخی، صنایع‌دستی کردستان نیز شهره جهانی دارد.

 اوجانی در ادامه با بیان اینکه آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی از اصالت، قدمت و ظرافت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: توسعه و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند به‌ عنوان ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال‌ و توسعه اقتصادی استان مورد توجه قرار گیرد.

 مدیرکل دفتر  تجاری‌سازی و بازاریابی معاونت صنایع‌دستی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد، یادآور شد: امید است با معرفی و ارائه تولیدات و آثار با کیفیت، گامی مثبت در راستای پاسخ به مطالبات و نیازهای هنرمندان حوزه صنایع دستی برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم است
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • امسال نخستین سال اجرای برنامه هفتم توسعه است
  • ۱۰۷ درصد برنامه صادرات ۱۴۰۲ در کردستان محقق شد
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان