Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه بررسی پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر در استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،گفت: کلنگ زنی پروژه‌ها به معنی آمادگی کامل برای آغاز به کار پروژه است و باید به این موضوع توجه شود.

او افزود: به دستور استاندار سمنان پروژه‌هایی که تکمیل شده در دهه مبارک فجر افتتاح و پروژه‌هایی که مشکلات آن‌ها به طور کامل رفع شده و آماده آغاز به کار هستند کلنگ زنی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: در جلسه امروز حدود ۳۰ دستگاه اجرایی حضور داشتند و گزارشی از پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر در استان سمنان ارائه دادند.

فخری با اشاره به افتتاح پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر تصریح کرد: پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند در حوزه‌های آب و برق و گاز و مخابرات و راهداری و غیره هستند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سمنان دهه فجر افتتاح پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند

ایاد بهادری منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان دو طرح بهداشت و درمان افتتاح و کلنگ زنی شدند، ابراز داشت: مرکز جامع سلامت میغان افتتاح و عملیات اجرایی پایگاه سلامت فدک آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه مرکز جامع سلامت میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر به دست وزیر بهداشت افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه پایگاه سلامت فدک نیز با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد، ابراز داشت: اعتبار این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال است.

بهادری منفرد ضمن بیان اینکه بازدید از بیمارستان امام حسین این شهر دیگر برنامه وزیر بهداشت بود، تصریح کرد: در این سفر توسعه فضای فیزیکی این دانشگاه با وزارت بهداشت پیگیری شده است.

وی بابیان اینکه وزیر بهداشت از مرکز غربالگری، تشخیص و درمان این بیمارستان نیز بازدید کرد، افزود: توسعه این مرکز نیز با وزارت بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6082130

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی