Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@00:32:27 GMT

ماجرای عقد قرارداد مهدوی‌کیا با استقلال

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۵۱۵

ماجرای عقد قرارداد مهدوی‌کیا با استقلال

مدیرعامل سابق استقلال می گوید مهدی مهدوی کیا قبل از حضور در پرسپولیس با استقلال قرار داد امضا کرده بود.

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی مهدوی کیا بعد از درخشش در ترکیب تیم بانک ملی در اوایل دهه 70 مشتریان زیادی به خود می دید اما او در نهایت به پرسپولیس رفت و از سال 1374 پیراهن این تیم را پوشید. ادامه موفقیت های این ستاره سابق فوتبال ایران باعث شد تا تیم های خارجی به سراغش بروند و او مدت ها در فوتبال آلمان توپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با گذشت نزدیک به 30 سال از زمانی که مهدوی کیا راهی پرسپولیس شد، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال، یک اتفاق جالب را درباره موشک فوتبال ایران نقل می کند.

مدیرعامل سابق آبی ها که امروز صبح به برنامه سلام صبح بخیر رفته بود، در بخشی از صحبت هایش به ماجرای استقلالی بودن احمدرضا عابدزاده اشاره کرد و البته یک جمله جالب درباره عقد قرارداد با مهدوی کیا قبل از حضور در پرسپولیس به زبان آورد. فتح الله زاده گفت: «جسارتا قرارداد او پیش آقای منزوی است. او یکی از بهترین شخصیت های ورزشی است و دوستش دارم.»

فتح الله زاده البته توضیح بیشتری درباره جذب مهدوی کیا در آن سال ها نداد اما او اعتقاد دارد که قبل از حضور در پرسپولیس مهدوی کیا با استقلال قرارداد بسته اما فعل و انفعالاتی رخ داده تا او راهی پرسپولیس شود.

شاید اگر این ستاره سابق فوتبال ایران و آسیا به استقلال می رفت، می توانست مسیر زندگی متفاوتی داشته باشد و شاید اتفاقات دیگری برایش رقم می خورد

لینک کوتاه: asriran.com/002yqL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

کد خبر 844917 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس