Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ اهدای اعضای بدن یک دانش‌آموز فردیسی که دچار مرگ مغزی شده بود به ۶ بیمار حیات دوباره بخشید.

ولی‌الله احمدی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این دانش‌آموز به نام «عطیه گرمابی» کلاس دوازدهم رشته علوم‌انسانی مدرسه رهنمایان مشکین دشت شهرستان فردیس بود که یکشنبه هفته گذشته دچار سکته مغزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این دانش‌آموز پس از عمل جراحی در بیمارستان به کما رفت و دچار مرگ مغزی شد که خانواده‌اش اعضای بدن او را به ۶ بیمار اهدا کردند.
احمدی با بیان اینکه این اقدام نوعدوستانه زندگی را به ۶ بیمار بازگرداند، گفت: پیکر این دانش‌آموز در شهرستان فردیس تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی مدرسه دانش آموز مرگ مغزی اهدای عضو بیمار قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو مرد رودانی مرگ مغزی شده زندگی بخشید

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس، محمود حسین پور افزود: مرد ۴۸ ساله اهل رودان در ۱۶فروردین‌ با افت سطح هوشیاری ناشی از سکته مغزی به بیمارستان مراجعه کرد و در بدو ورود تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.
وی افزود: به علت شدت آسیب به سلول‌های مغزی، به رغم تلاش کادر درمان، پزشکان متخصص 21فروردین مرگ مغزی وی را، تایید و بعد از رضایت خانواده بر اهدای اعضاء بدن این شخص، هماهنگی لازم با مرکز پیوند جنوب کشور برای اعزام جراح پیوند انجام شد.

بیشتر بخوانید؛ اهدای عضو جوان رودانی در هرمزگان
رئیس اهدای عضو هرمزگان گفت: کبد این شخص درعمل ها برداشت و برای پیوند به بیمار نیازمند به بیمارستان ابن سینای شیراز منتقل شد.
حسین پور گفت: کبد این اهدا کننده به یک آقای۵۰ ساله اهل سیستان و بلوچستان پیوند شده است.

دیگر خبرها

  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک در شهر مرزی سراوان
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان
  • هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • عضو مرد رودانی مرگ مغزی شده زندگی بخشید