Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جزء قاسمی گفت: امسال ۲۰ پروژه عمرانی در حوزه آب شهری شهرستان خدابنده با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: مخزن پیش ساخته 500 متر مکعبی و خط انتقال رفت و برگشت شهر سهرورد یکی از این پروژه هاست که برای اجرای آن 9 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا جزء قاسمی افزود: اجرای سیستم راهبردی پایش و کنترل مخازن و تاسیسات شهر قیدار از طریق دوربینهای مدار بسته و پارامتری های امنیتی با اعتبار 30 میلیارد ریال نیز از جمله پروژه های عمرانی آب شهری در قیدار بوده است.

 

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: اصلاح شبکه توزیع آب شهر زرین رود به طول 850 متر و با اعتباری معادل 10 میلیارد ریال نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در شهرستان خدابنده می باشد.

 

جزء قاسمی تصریح کرد: اجرای 3 هزار متر اصلاح شبکه توزیع آب شهر قیدار، حفر و تجهیز چاه جدید و خط انتقال شهر کرسف و احداث مخزن 500 متر مکعبی در شهر نوربهار نیز از دیگر پروژه های عمرانی شاخص در حوزه آب شهری شهرستان خدابنده می باشد که در سال جاری اجرا شده است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما نماز جمعه مسجد فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد آب و فاضلاب استان زنجان پروژه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار می‌باشد، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل