Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد استقبال و پیگیری امور خاکسپاری پیکر معطر شهید گمنام و آئین‌های فرهنگی و اجتماعی آن، صبح شنبه با دستور فرماندار آستارا در فرمانداری این شهرستان تشکیل و کمیته‌های متعددی در زیرمجموعه آن برای تدارک و برنامه ریزی امور فعال شدند.

تشییع پیکر شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا

فرماندار آستارا در جلسه این ستاد بر تقسیم کار آئین‌های قبل، حین و بعد خاکسپاری پیکر شهید، بین اعضای ستاد تاکید کرد و همراهی و همکاری مجدانه در این رابطه را وظیفه همگان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن رستم زاد، اظهار کرد: ساعت ۱۹ سه شنبه هفته جاری آئین وداع با شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مصلی برگزار و آئین تشییع پیکر مطهر، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه از مقابل سپاه تا محوطه دانشگاه آزاد اسلامی آستارا برگزار خواهد شد.

تبعیت از ولایت فقیه خواسته مهم شهدا از ملت

امام جمعه آستارا در این جلسه همزمانی آئین تشییع پیکر مطهر شهید با روز شهادت حضرت زهرا (س) را موجب برکت و شور و حال معنوی این برنامه‌ها دانست و بر استقبال پر شور مردمی و فضاسازی در شهر و اداره‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، افزود: شهدا نیازی به ما ندارند و شهیدان گمنام از معروفان روزگار هستند و سفارش مهم آنان، تبعیت محض از ولایت فقیه و خدمت به نظام اسلامی است.

محوطه دانشگاه آزاد محل خاک سپاری پیکر مطهر شهید گمنام

فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه همراهی همگانی برای تزئین معنوی فضای شهرهای آستارا و لوندویل با بنرها و پارچه‌های مرتبط با ایام فاطمیه و شهدای دفاع مقدس را خواستار شد.

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، گفت: محل دفن شهید گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی به قطب فرهنگی تبدیل خواهد شد و باید در آینده نزدیک با فضاسازی لازم، امکان دسترسی مردم به آن میسر شود.

کد خبر 4834476

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدای گمنام آستارا بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان قزوین ایلام شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کبری شرعی، مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد روز گذشته بر اثر کهولت سن در ۸۵ سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمدحسین عبدالله نژاد درسال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا