Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح تعیین سقف برای ثبت طلاق از امروز در دفترخانه‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با درخواست کانون سردفتران ازدواج‌ و طلاق و موافقت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بر اساس بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای ثبت طلاق در هر یک از دفاتر طلاق محدودیت و سقف معینی تعیین شد.

بر این اساس برای ثبت طلاق در هر استان با توجه به میزان جمعیت سقفی تعیین شده است و دفترخانه‌های طلاق مجاز به ثبت طلاق بیشتر از حد مجاز نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح از امروز شنبه (۵ بهمن ماه) در سراسر کشور اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج طلاق محدودیت دفترخانه ها ثبت طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب قدر؛شب تعیین سرنوشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     امام جمعه پلدشت در خطبه های این هفته نماز  بابیان اینکه شب قدر ضیافت انسان و خداوند است، اظهار داشت: در شب قدر به انسان فرصت داده می‌شود تا سال گذشته خود را مرور و تحلیل کرده و برای سال پیش رو در محضر خدا و با عنایت حضرت حق برنامه‌ریزی کند.

 

حجت الاسلام طالبی  گفت: خداوند از انسان دعوت کرده است در سرنوشت خود مشارکت و همراهی داشته باشد ، شب قدر پایان سال گذشته و آغاز سال جدید است، تمام طول سال برای استفاده و بهره‌مندی از ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های احیا است و باید بکوشیم تا بتوانیم از عرفان و معنویات ماه رمضان استفاده کنیم.

 وی بابیان اینکه اهمیت روز قدر کمتر از شب قدر نیست و در روایات مختلف بر آن تأکید شده است، افزود: اگر به دنبال زندگی بابرکت هستیم و می‌خواهیم از حیات خود بیشترین بهره را ببریم باید شب و روز قدر را قدر بدانیم

 

دیگر خبرها

  • شب قدر؛شب تعیین سرنوشت
  • محدود کردن میزان رم مصرفی در قابلیت جدید مرورگر مایکروسافت
  • پذیرش محدود پژوهش علوم انسانی از سوی دنیا
  • ۳۸ رأی در انتخابات مجلس بدست آوردم؛ ناراحت شدم
  • حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد
  • قیمت ضایعات آهن امروز؛ آپدیت روزانه
  • بهترین اتفاق حوزه کار در سال گذشته
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • نرخ حق الوکاله سپرده های مدت دار بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان