Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۷۰۶ نفر از مددجویان از برنامه‌های آموزش خانواده این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

مهدی جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای ۱۲ هزار و ۷۰۶ نفر افزود: ۶۹۲ میلیون تومان از اعتبارات دولتی، کمک‌های مردمی و صدقات در این زمینه هزینه پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: اخلاق اسلامی، احکام، زندگی به سبک اهل‌بیت (ع)، آسیب‌های اجتماعی و پیام‌های اخلاقی، اجتماعی و قانونی آن، فرزندپروری، تغذیه و طب اسلامی، مشاوره حقوقی و مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله مسائلی است که در برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان توسط اساتید حوزه و دانشگاه ارائه می‌شود.

جعفری همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: این دوره‌ها برای زنان سرپرست خانوار و مطلقه، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، مستعدان اشتغال و خودکفایی، همسران جوان و سالمندان برگزار می‌شود.

وی گفت: مددکار موظف است نسبت به شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند آموزش به تفکیک نیازهای دینی، اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی اقدام و مخاطبان را براساس سن، تحصیلات، حرفه و نیاز به کارشناس فرهنگی اداره معرفی و در دوره های ذکر شده شرکت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مددجو کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز