Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیر شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای D8 از برگزاری دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری طی روزهای 15 و 16 بهمن در وارک پردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، کنفرانس خبری «دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری (2020 TIM)» صبح امروز با حضور میلاد صدرخانلو، معاون دبیر شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای دی- هشت (D8-TTEN) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست خبری، صدرخانلو با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور که قدری همکاری های بین المللی دشوار شده است باید برای بهبود وضعیت دست به دست هم دهیم، گفت: دومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری با حضور سرمایه‌گذاران ارشد بیش از 11 کشور جهان با موضوع ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در 15 و 16 بهمن‌ماه و به میزبانی پارک فناوری پردیس و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری شکوفایی و صندوق‌های جسورانه کشور برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: کشورهای عضو گروه D8 شامل مصر، نیجریه، ترکیه، پاکستان، ایران، مالزی، اندونزی و بنگلادش هستند و دبیرخانه گروه در ترکیه مستقر است.

 

معاون دبیر شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای D8 با اشاره به اینکه تعاملات بسیار گسترده در سطح وزرا و سران در گروه انجام میگیرد، بیان کرد: یگی از فعالیت های این گروه در حوزه فناوری است که در آن شبکه ای تحت عنوان TTEN تشکیل و دبیرخانه آن در پارک فناوری پردیش مستقر شده است.

 

صدرخانلو اظهار داشت: سال گذشته دوبار میزبان دبیر کل گروه D8 بودیم و توانستیم بودجه مصوبی را از آنها اخذ کنیم که نشان از اعتماد، اعتقاد و جدیت این گروه برای فعالیت این حوزه است.

 

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM 2020) تسهیل سرمایه گذاری روی پروژه های فناورانه در هشت کشور عضو است لذا موفق شدیم با توجه به اینکه امسال این نشست در پارک فناوری پردیس برگزار می شود از 8 کشور دنیا (شامل پاکستان، سوریه، هند،مصر، نیجریه، اتیوپی، بنگلادش، لبنان) 20 سرمایه گذار دعوت کنیم همچنین بالغ بر 100 سرمایه گذار داخلی در این رویداد حضور خواهند داشت تا ضمن همکاری و عقد قرارداد بتوانند تعاملات بین المللی گسترده ای را انجام دهند.

به گفته وی، سرمایه گذاران خارجی دعوت شده به رویداد هرچند عضو گروه D8 نیستند اما رویداد به گونه ای طراحی شده که زمینه حضور سرمایه گذاران کشورهای مختلف فراهم باشد.

صدرخانلو با بیان اینکه در رویداد 6 بخش استراتژیک و تعیین کننده برگزار می شود، افزود: در رویداد پنل های تخصصی برای سرمایه گذاری دنبال می شود به عنوان مثال تجربه های استارتاپی موفق (شامل استارتاپهای ایرانی و 2 استارتاپ خارجی) را معرفی می کنیم تا همزمان با ارایه یکسری مفاهیم به مخاطبان، تجارب بین المللی برای انگیزه دهی و الگو گرفتن را ارایه کنیم.

 

وی گفت: در رویداد نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM2020) حوزه های مختلفی بحث و بررسی می شوند و محدودیتی نیست اما حوزه انرژی، تجهیزات پزشکی و دارو تاحال بیشترین میزان طرح را به خود اختصاص داده اند.

 

معاون دبیر شبکه تبادل و انتقال فناوری کشورهای D8 بیان کرد: در حوزه سرمایه گذاری این تصور اشتباهی است که حمایت و سرمایه گذاری تنها به صورت نقدی است درواقع تسهیلات، شرایط غیرنقدی مثل ارایه مجوزها و استانداردها بخشی از حوزه سرمایه گذاری محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش نشست خبرگزاری دانشجو پژوهش خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • نشست «دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود