Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس علیزاده در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در رشت  با بیان اینکه در این طرح برای جذب نیروی کار مشوق هایی دیده شده است،  افزود: در این طرح دولت  نسبت به  کارورزی  فارغ تحصیلان با حداقل مدرک دانشگاهی به  مدت دو سال  سهم بیمه کارفرما را تقبل می کند.

 وی تصریح کرد: در صورت مورد رضایت بودن فعالیت کارورز ، ۲۱ ماه دیگر نیز  واحدهای تولیدی می توانند از مشوق بیمه ای دولت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اظهار کرد: ۷۵۰ نفر سهم استان گیلان برای این طرح پیش بینی شده که تا کنون  ۵۱ نفر  در واحدهای تولیدی مشغول به کار شده اند.

علیزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر از لحاظ اجرای این طرح در بین استان ها دارای جایگاه ۲۲ هستیم،  اضافه کرد: عدم رضایت کارفرمایان از این طرح از دلایل انجام نشدن  آن  است .

وی گفت: در حوزه اعتبارات مشاغل خانگی نیز امسال حدود هفت میلیارد تومان تسهیلات از طریق دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون  پرداخت شده است .

۳۷۳ میلیارد تومان  تسهیلات  در حوزه صنعت و معدن  در گیلان پیش بینی شده است

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز تسهیلات پرداخت شده توسط بانک ها  را رضایت بخش ندانست و گفت: از ۳۷۳ میلیارد تومان پیش بینی شده برای استان حدود ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

 فرهاد دلق پوش با اشاره به معرفی ۳۵۶  واحد تولیدی برای معرفی به بانک ها اظهار کرد: ۳۳ مورد در دست بررسی بانک ها قرار گرفته و هشت مورد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون جایگاه استان با توجه به پرداخت تسهیلات انجام شده  از ۲۶ به ۲۲ تغییر یافته است.

دو هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی در گیلان فعال است.

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی تصفیه خانه سراوان رشت

همچنین  شهردار رشت با اشاره به اهتمام  این نهاد برای اجرای به موقع پروژه های پسماند در سراوان گفت: تصفیه خانه پسماند سراوان تا سال ۹۸، پنج درصد بود اما اکنون پیشرفت فیزیکی به ۸۰ درصد رسیده است.

ناصر حاج محمدی اظهار کرد: برای بخش کمپوست و زباله سوز  ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است .

 وی اظهار کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساختمان زباله سوز اختصاص داده شده که ۱۵ میلیارد تومان در مرحله اول داشته ایم.

شهردار رشت تصریح کرد:  حدود دو میلیارد تومان از اعتبارات داخلی شهرداری  برای این  پروژه پرداخت شده است؛ ضمن آنکه از ۷۶ میلیارد تومان تخصیصی پروژه پسماند سراوان رشت  ، ۳۰ میلیارد تومان تاکنون  پرداخت شده است . 

برچسب‌ها رونق تولید گیلان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید گیلان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی رونق تولید گیلان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

مدنی در آیین جشن احیای واحدهای تولیدی راکد استان سمنان گفت: در استان سمنان نیز با احیای ۲۰۱ واحد تولیدی، علاوه بر حفظ ۱۰۱ هزار میلیارد ریال سرمایه مردم، چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهور اظهار کرد: امسال که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، دولت حمایت از تولید را با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • رئیس‌جمهور: تولید، شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است
  •  قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/ رشد تولید بسیاری از مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • اجازه نمی‌دهیم هیچ واحدی دچار رکود و تعطیلی شود
  • پرواز بلند تولیدگران سمنانی از روی موانع/ رکود پشت در گذاشته شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد