Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@03:50:37 GMT

حقیقی مقابل مثلث خطرناک پیکان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۶۹۴

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان تیم پیکان تهران است. تیم پیکان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ نوزدهم آمار درخشانی در خط حمله برجای گذاشت اما از لحاظ کسب امتیاز چندان موفق نبود و در بین تیم‌های پایین جدولی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا حقیقی، دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران امروز روز آسانی برابر مهاجم تیم پیکان نخواهد داشت. حقیقی که به دنبال آمار ضعیف نیما میرزازاد و امین رضایی به عنوان دو دروازه بان جوان به تیم نساجی ملحق شده تا به امروز در 7 مسابقه رسمی برای این تیم به میدان رفته است. 

حقیقی با کلین شیت بازگشت به لیگ برتر را آغاز کرد. او در آبانماه در رویارویی با نفت مسجد سلیمان موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد تا بدون گل خورده دوباره حضورش در لیگ برتر ایران را دنبال کند. او پس از این کلین شیت در سه شکست نساجی حضور داشته است. او برابر استقلال تهران(2گل)، ذوب آهن(2گل) و پرسپولیس(1گل) در چارچوب دروازه نساجی حضور داشت. حقیقی طی این 7 دیدار بیشتر از دو گل در یک مسابقه دریافت نکرده است در بازی برابر سپاهان هم که با تساوی دو بر دو به پایان رسید او به عنوان شماره 1 نساجی در چارچوب دروازه حضور داشت.

سنگربان نساجی به غیر از دیدار با نفت مسجد سلیمان برابر شهرخودرو مشهد هم موفق به ثبت کلین شیت شده بود و تنها پیروزی او طی این 7 مسابقه برابر گل گهر سیرجان رقم خورد که اتفاقا او طی این مسابقه هم گلی دریافت نکرد و شاهد برتری یک بر صفر همبازیانش بود.

در مقابل تیم نساجی امروز تیمی حضور دارد که قدرت حمله آن در لیگ جاری یکی از قابل توجه‌ترین‌ها است. بازیکنان حسین فرکی طی 16 مسابقه گذشته 23 گل به ثمر رسانده‌اند که یعنی به طور میانگین در هر دیدار 1.4 گل به ثمر رسانده‌اند. رویارویی دروازه بان سابق تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی 2014 و بازیکنانی از جمله شهریار مغانلو، سعید واسعی و فراز امامعلی به جذابیت دیدار امروز نساجی و پیکان می‌افزاید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران پیکان تهران علیرضا حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات امروز جام ملت‌های فوتسال آسیا با شگفتی بزرگی همراه بود و در حالی که دو مسابقه از گروه C به طور همزمان از ساعت 14:30 (به وقت ایران) آغاز شد، تیم ملی ژاپن نتوانست دومین برد را مقابل تاجیکستان به دست بیاورد و با تساوی بدموقع از این رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ملی فوتسال ژاپن که در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا با کسب پیروزی مقابل ایران در بازی فینال به مقام قهرمانی رسیده و افتخارآفرینی کرده بود، در این دوره با تیمی کاملا جوان شده وارد شد ولی انتظار نمی‌رفت وداع زودهنگامی با این مسابقات داشته باشد که همین اتفاق در دیدار امروزشان برابر تاجیکستان افتاد.

سامورایی‌ها که در دو دیدار اخیرشان در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا یک شکست مقابل قرقیزستان و یک برد پُر گل برابر کره جنوبی داشتند، در بازی امروز امیدوار به کسب برتری برابر تاجیکستان و صدرنشینی در گروه D بودند که تساوی در این بازی منجر به حذف‌شان شد.

تیم ملی فوتسال ژاپن در بازی امروز با نتیجه یک بر یک مقابل تاجیکستان متوقف شد تا 4 امتیازی شود و پایین‌تر از تیم‌های پنج امتیازی تاجیکستان و قرقیزستان، در جایگاه سوم گروه D ایستاد و از جام ملت‌های آسیا کنار رفت.

کره جنوبی هم که تیم چندان قدرتمندی در فوتسال نداشته، پس از دو شکست متوالی مقابل تاجیکستان و ژاپن، امروز برابر قرقیزستان به تساوی جالب توجه 5 بر 5 رسید تا یک امتیازی شود و مثل سامورایی‌ها از جام ملت‌های آسیا کنار برود.

تیم ملی فوتسال ایران احتمال داشت پس از سرگروهی، در دور حذفی به مصاف ژاپن برود که این اتفاق نیفتاد.

دیگر خبرها

  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • گلزن ملوان در بازی بزرگ: همان همیشگی!