Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، جشنواره ملی آموزش محیط زیست همزمان با ۲۶ ژانویه روز جهانی آموزش محیط زیست توسط کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور به صورت ویدیوکنفرانس در ۳۱ استان کشور، ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

سید محمد شبیری در این باره اظهار کرد: در این مراسم ضمن رونمایی از نماد ملی و پروژه دانش‌نامه تخصصی آموزش محیط زیست، تعداد ۲۴ نشست تخصصی در حوزه آموزش محیط زیست برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره از برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای آموزشی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در حوزه محیط زیست در حاشیه این جشنواره خبر داد و گفت: ارائه سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری حوزه آموزش محیط زیست نیز از برنامه‌های دیگر این جشنواره است.

انتهای پیام/

168 / 320 دانشگاه پیام نور محیط زیست آموزش محیط زیست یونسکو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور محیط زیست آموزش محیط زیست یونسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی صبح سه‌شنبه در همایش سنتی محیط زیست اظهار کرد: اولین همایش دانش سنتی محیط زیست ثمره‌ای برای استان چهارمحال و بختیاری و کشور است.

وی با اشاره به اینکه تعاملات خوبی با سازمان محیط زیست شده است تصریح کرد: تعاملاتی در سطح این دانشگاه با محیط زیست برای برپایی این همایش صورت گرفت.

پیرعلی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد خوبی در سطح دانشگاه شهرکرد فعال است که در رابطه با حفظ محیط زیست نقش مهمی را ایفا می‌کنند، یکی از اقدامات شایسته آن‌ها پاکسازی طبیعت است.

رئیس دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه طرح‌های پژوهشی کلان در حوزه محیط زیست چهارمحال و بختیاری ارائه شده است گفت: برپایی این همایش نتیجه مذاکرات تعاملاتی است که تا کنون اتفاق افتاده است.

پیرعلی عنوان کرد: با ارائه طرح‌های پژوهشی امید است که بتوانیم کمک مؤثری در موزه‌های طبیعی در سطح کشور داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است و نباید به سمت صنعتی پیش رود، تلاش کنیم تا فرهنگ بکر محیط زیست و طبیعت برای استان باقی بماند.

پیرعلی در پایان خاطر نشان کرد: دبیرخانه دائمی این همایش باید فعال شود تا بتوانیم از نتایج آن استفاده لازم را ببریم.

کد خبر 6079637

دیگر خبرها

  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • چهارمحال و بختیاری یک استان گردشگری است
  • آغاز به کار نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست درچهارمحال و بختیاری
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای