Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@15:41:33 GMT

«غشهد» سوار بر قطار تجدید ارزیابی شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۰۸۷۶

«غشهد» سوار بر قطار تجدید ارزیابی شد

پول نیوز - پس از سال ها، بالاخره «غشهد» دست به کار شد و دارایی‌های خود را به را به روز کرد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «شهد ایران» نیز خود را به جمع شرکت‌های حاضر در فرایند تجدید ارزیابی دارایی‌ها رساند.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰۰ به ۸۱۹ میلیارد ریال معادل ۳۱۰ درصد، به تأیید هیئت مدیره شرکت رسیده و حال در انتظار گزارش حسابرس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این افزایش سرمایه از محل جذاب مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها طبقه زمین و به منظور اصلاح ساختار مالی انجام خواهد شد. هر چند که این نوع افزایش سرمایه تأثیری بر عملیات و سودآوری شرکت ندارد اما؛ موجب بهبود نسبت‌های مالی و افزایش قدرت وام‌گیری می‌شود.

شایان ذکر است که از زمان تأسیس در سال ۱۳۶۴ تاکنون، «غشهد» تجدید ارزیابی انجام نداده است.
«غشهد» در دوره ۹ ماهه منتهی به آذر سال ۹۸ جهش فوق العاده‌ای در سودآوری داشته و در حالی که طی ۹ ماهه سال ۹۷ به سود خالص ۲۲ میلیارد ریالی نزدیک شده بود، در ۹ ماهه سال جاری ۹۸۵ میلیارد ریال سود ساخت.

به این ترتیب، زیان انباشته ۸۰ میلیارد ریالی ابتدای سال، به ۹۰۵ میلیارد ریال سود انباشته تبدیل شد. بر این اساس، سهامداران «غشهد» می‌توانند در مجمع سالانه پس از یک سال دوری از سود نقدی، با دستانی پر مجمع را ترک کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجمع سالانه زیان انباشته سود خالص سودآوری افزایش سرمایه تاپ کدال پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور در سال ۱۴۰۳ به ریاست سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد.

در این جلسه از سوی سردار غلامرضا جلالی دبیر کارگروه دائمی گزارش اقدامات پدافندی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با شرایط اخیر و حمله تروریستی مدتی قبل به خطوط انتقال گاز ارایه شد.

در این جلسه، سرلشکر باقری خواستار اجرایی سازی دستورالعمل‌های ابلاغی کمیته دائمی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای حفظ و ارتقای آمادگی‌ها شد.

گزارش رصد تحرکات سایبری دشمن و اقدامات پدافندی انجام شده و همچنین تصویب دستورالعمل اجرائی تبصره ۳ قانون تشکیل سازمان در مورد اعتبارات طرح‌های پدافند غیرعامل دستگاه‌ها و تصویب پیشنهاد در مورد ذخیره راهبردی سوخت نیروگاه‌های گازسوز به عنوان ذخیره راهبردی ملی از جمله دیگر مصوبات این نشست بود.

بررسی اهداف کلان پدافند غیرعامل کشور برای ابلاغ به دستگاه اجرایی در راستای تنظیم برنامه دستگاه خود و مبادله موافقت نامه با سازمان نیز از جمله دیگر موضوعات این نشست بود که تصویب آن به جلسه بعدی موکول شد.

بنابراین گزارش، بر اساس قانون تشکیل پدافند غیرعامل مصوب مجلس شورای اسلامی، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفان علاوه بر جبران خسارت واردشده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۱۳۷۵/۳/۲ محکوم می‌شوند و چنانچه خسارتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۱۳۷۲/۹/۷ با مستنکف رفتار خواهد شد. تصویب و اجرای این قانون نافی وظایف و اختیارات قانونی دستگاه‌های دیگر از جمله وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی‌باشد و در صورت بروز تزاحم، تصمیم کارگروه دائمی پدافند غیرعامل ملاک عمل خواهد بود.

کد خبر 6083125 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز / جزئیات
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای در شرکت توزیع برق فارس
  • فراخوان تأمین‌کنندگان گوشی همراه
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل
  • ارزیابی آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر تهدیدات
  • ببینید | ابتکار جدید کره برای افزایش نرخ ازدواج در جوانان؛ راه‌اندازی قطار سریع‌السیر!
  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • حمله موشکی ایران، رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داد
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد