Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نسخه مجموعه مستند «کمیته» با محوریت روایتی از فعالیت‌های کمیته‌های انقلاب اسلامی برای اولین بار در قالب مستند آماده نمایش شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه مستند، کمیته انقلاب اسلامی یا کمیته‌های انقلاب اسلامی، اولین سازمان نظامی راه‌اندازی شده، پس از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بود، که در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ با پیام امام خمینی (ره) تأسیس شد و در سال ۱۳۷۰ پس از تصویب قانون تشکیل نیروی انتظامی، منحل و با ادغام سازمان آن با شهربانی و ژاندارمری، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد و سیر تحولی این سازمان از آغاز تا پایان در مجموعه مستند «کمیته» روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارگردانی این مجموعه توسط عبدالحسین بدرلو صورت گرفته و در این پروژه احمد خلیل اول فیلمبردار، عبدالحسین مخلص آبادی تدوین، مهدی نعمت‌الهی نویسنده گفتار فیلم، علی‌اصغر اسحاقی گرافیک و بهنام احمدخانی مدیر تولیدی کار را بر عهده دارند.

این مجموعه در چهار قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده است که در حال حاضر متن گفتار فیلم در حال نگارش و قرار است اولین نمایشِ تلویزیونی این مجموعه مستند در ایام تأسیس کمیته‌ها باشد.

مستند «کمیته» به تهیه‌کنندگی مصطفی فتاحی و کارگردانی عبدالحسین بدرلو به سفارش خانه مستند انقلاب اسامی توسط مرکز هنری رسانه‌ای محرِم تهیه و تولید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مستند کمیته خانه مستند کمیته انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند

فرمانده سپاه ناحیه مرند در یادواره شهدای هنرمند با اشاره به اهمیت هنر و رسانه در دنیای امروزی گفت: ایران اسلامی ما باید هم راستا با اقتدار نظامی اقتدار رسانه را نیز داشته باشد.

سرهنگ هنرور ادامه داد: دشمن می‌داند که گزینه نظامی علیه انقلاب اسلامی کاملا مردود است لذا تمام تلاش خود را در جنگ نرم به کار گرفته است که باید سربازان جنگ نرم و رسانه کاملا هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین بهترین گزینه برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است گفت: اهالی رسانه و هنر باید افتخار و غرور آفرینی سربازان این نظام در مقابله با دشمنی‌های مستکبران را به هر نحوی که است به گوش جهانیان برسانند.

فرمانده سپاه مرند به تغییر رویکرد هنر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی هنر در کشور بوی خدا ، قرآن و اهل بیت گرفت.

سرهنگ هنرور افزود: تقدیم شهدای هنرمند متاثر از همین تغییر رویکرد هنر بود که منش و روش اهل بیت علیهم السلام در روح هنر ایران دمیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند