Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حجت الاسلام احمد کوثری» سرپرست مؤسسه دارالاعلام لمدرسة أهل البیت در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، پیرامون راههای رسیدن به عقلانیت اسلامی اظهار کرد: برای رسیدن به عقلانیت اسلامی نیاز به این داریم که کرسی های آزاد اندیشی در بین مذهب اسلامی برگزار شود.

وی ادامه داد:تا زمانی که پیروان مذاهب اسلامی نسبت به یکدیگر آگاهی و بینش کافی نداشته باشند و مذاهب یکدیگر را آنگونه که باید نشناسند، نمی توانند نسبت به یکدیگر دیدگاههای درستی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه تقریب مذاهب اسلامی جز با نشستن در کنار یکدیگر و ایجاد کرسیهای آزاد اندیشی محقق نمی شود، اظهار کرد که وظیفه اصلی در این زمینه بر عهده حوزه های علمی شیعه و اهل سنت است.

وی در خصوص نقش سردار سلیمانی در وحدت بین مذاهب اسلامی هم گفت:سردار سلیمانی با وحدتی که در بین مذاهب اسلامی و گروههای مقاومت ایجاد کرد، دنیای اسلام را به صورت یک جبهه یکپارچه در آورد و با وجود اینکه این گروهها از اهل سنت و شیعه بودند ولی همه در یک روش با هم همگرا بودند و آن رسیدن به تمدن نوین اسلامی بود که از راه مقاومت اسلامی هم ممکن بود و باعث شد پایه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه ضعیف و لرزان شود.

حجت الاسلام کوثری با بیان این مطلب افزود:در جنگ سی و سه روزه و در جنگ های فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی به وضوح شاهد بودیم که چگونه گروههای مقاومت با یکپارچگی توانستند به پیروزی دست یابند.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است

فرمانده کل انتظامی کشور حضور توام با بینش اطلاعاتی، آمادگی و هوشیاری را ضرورت کار پلیس در سال جدید برشمرد و گفت: با نگاه و بینش اطلاعاتی و آموزش و کار میدانی می توانیم موثر و مقتدر پیش برویم.

به گزارش ایسنا به نقل از  خبرگزاری پلیس، سردار احمدرضا رادان با حضور در قرارگاه تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی در مشهد و در جمع فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی، گفت: ان شاء الله در ماه مبارک  رمضان درک خوبی برای کسب فیض دنیا و آخرت داشته باشیم.  

وی افزود: خدمت پلیس در شب‌های قدر و تامین نظم و امنیت آن اندازه والایی دارد و چه شأنی بالاتر از این که پلیس در خدمت زائران و مجاوران حضرت در شب های قدر باشد.

 فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به موفقیت ها و فراز و نشیب های سال ۱۴۰۲ که همراه با تلخی و شیرینی‌هایی بود، گفت: واکاوی وضعیت‌ها و هماهنگی درلایه‌های مختلف با تبیین راهبردهای اثر بخش یک ضرورت است تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برای ارتقای حرکت خود دست یابیم.

رادان با اشاره به این مطلب که یکی از اولویت های اساسی امسال ما بحث معنویت و روح قرآنی است، گفت: حرکت سازنده ای سال گذشته در این زمینه داشته ایم و در سال جدید نیز برنامه ریزی های خوبی انجام شده  و در این مسیر امتیازاتی هم در نظر گرفته ایم.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطر نشان کرد: موضوع مسکن و معیشت کارکنان نیز اولویت بعدی سازمان انتظامی است که سال جدید با جدیت دنبال خواهد شد.

وی حضور توام با بینش اطلاعاتی، آمادگی و هوشیاری را  ضرورت کار پلیس در سال جدید برشمرد و گفت: با نگاه و بینش اطلاعاتی  و آموزش و کار میدانی می توانیم موثر و مقتدر پیش برویم.

رادان از تلاش پلیس خراسان رضوی برای تمهیدات ویژه نوروزی و تامین نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع)   تشکر کرد.

در ابتدای این جلسه سردار ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار معصوم بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا و سردار تقوی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز گزارشی از وضعیت و اقدامات  و برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه ویژه به شبهای قدر و جایگاه امام علی علیه السلام
  • پشتیبانی از ولایت فقیه نقشه نفوذ دشمن را از بین می‌برد
  • هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است
  • ماه مبارک رمضان می تواند مسلمانان را حول محوری واحد گردهم آورد
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • صلح پایدار در پرتو آموزهای متعالی اسلام ایجاد می‌شود/ حال "پاره تن اسلام" خوب نیست
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد